کد خبر : 1693197 | 11 تیر 1399 ساعت 20:56 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری بایرن به حفظ ستاره اتریشی

اگرچه هنوز توافقی حاصل نشده، اما مدیران بایرن مونیخ اطمینان دارند در نهایت موفق به تمدید قرارداد با داوید آلابا خواهند شد.

امیدواری بایرن به حفظ ستاره اتریشی


به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن در ماه های اخیر قادر به حفظ کادر فنی و بسیاری از بازیکنان خود بوده اند، اما شاید تا امروز تنها ماجرای داوید آلابا حل نشده و احتمال جدایی او وجود دارد. امروز نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد طرفین آرامش خود را حفظ کرده اند و علاقمند به توافق برای تمدید قرارداد هستند.

 

1507805

 

چهارشنبه گذشته و در مونیخ جلسه‌ ای بین کارل هاینس رومینگه، حسن صالح حمیدیچ، پدر دیوید آلابا به همراه پینی زهاوی برگزار شد. نمایندگان آلابا دستمزدی بیش از 15 میلیون یورو از جمله پاداش ها را شرط تمدید قرارداد این مدافع اتریشی با بایرن مونیخ اعلام کردند.

 

علیرغم پیشنهادات تیم هایی چون پاری سن ژرمن، اینتر، چلسی و منچسترسیتی، بایرن مونیخ از این حیث نگرانی ندارد و با آرامش کار را دنبال می کند، زیرا آنها به خوبی می دانند تنها باشگاه هایی که آلابا ممکن است بایرن را به مقصد آنها ترک کند، رئال مادرید و بارسلونا هستند. این باشگاه ها نیز تاکنون پیشنهادی برای خرید مدافع 28 ساله ارائه نداده اند. پدر آلابا در مورد دور بعدی مذاکرات خوش بین است و پیشنهاد تمدید بایرن رابه طور کامل رد نکرده است. هر دو طرف برای جلوگیری از رخ دادن مشکلات مالی در تابستان امسال به دنبال توافق هستند و در نهایت به نظر می رسد آلابا در مونیخ ماندنی خواهد شد.

دیدگاه‌ها