کد خبر : 1693237 | 12 تیر 1399 ساعت 09:20 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری باشگاه کودکی مسی به بازگشت او به آرژانتین

نایب‌رئیس باشگاه آرژانتینی نیوولز اولدبویز، باشگاه دوران نوجوانی لیونل مسی می‌گوید بازگشت ابرستاره آرژانتینی به این تیم غیرممکن نیست.

امیدواری باشگاه کودکی مسی به بازگشت او به آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تنش‌ در باشگاه بارسلونا به اوج رسیده و گفته می‌شود رابطه ابرستاره آرژانتینی باشگاه، لیونل مسی، با کادر فنی و مدیریتی این باشگاه بیش از هر زمان دیگری شکرآب شده، نایب‌رئیس باشگاه آرژانتینی نیوولز اولدبویز، باشگاهی که مسی در کودکی شیفته آن بوده و فوتبالش را از آن شروع کرده می‌گوید بازگشت مسی به این تیم غیرممکن نیست.

 

1507860

 

کریستین د‌آمیکو، نایب‌رئیس نیوولز می‌گوید درهای باشگاه به روی مسی باز خواهد بود هر چند تصمیم در این باره با مسی است و او است که باید تصمیم بگیرد اصلا قصد بازگشت به کشورش را دارد یا نه.

 

مسی پیش از آنکه در سیزده سالگی راهی بارسلونا شده و به بارسا بپیوندد در نیوولز بازی می‌کرد. با اینکه مسی اخیرا اعلام کرده بود بازگشت او به آرژانتین به دلایل خانوادگی بسیار دشوار خواهد بود ولی دآمیکو می‌گوید نیوولز از امید خود برای دیدن مسی در شهر زادگاهش دست برنخواهد داشت.

 

نایب‌رئیس باشگاه آرژانتینی در این باره گفت:" بعید می‌دانم بازگشت مسی غیرممکن باشد. همه چیز به تصمیم او و خانواده‌اش برمی‌گردد".

 

دآمیکو در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" ما به عنوان مدیران باشگاه باید بهترین شرایط ممکن را فراهم کنیم تا او بتواند به تصمیم برسد. وقتی مارادونا به نیوولز آمد هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که چنین چیزی ممکن باشد. من امیدوارم اتفاق مشابهی درباره لئو هم بیفتد. البته ما نمی‌توانیم بی‌گدار به آب بزنیم چون این مساله خیلی حساس و ظریف است. اما اگر بپرسید نیوولز رویای این را در سر دارد که بهترین بازیکن دنیا را با پیراهن خود ببیند؟ بله، شاید. فقط باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و منتظر بمانیم".

 

 

دیدگاه‌ها