کد خبر : 1693282 | 12 تیر 1399 ساعت 13:42 | 72.6K بازدید | 79 دیدگاه

نظرسنجی درباره آخرین مصاحبه سرمربی استقلال

فرهاد مجیدی و سه وعده مهم ؛موفق می‌شود؟

چند روز پیش فرهاد مجیدی وعده هایی داد که نمی توان به سادگی از آنها گذشت.

 فرهاد مجیدی و سه وعده مهم ؛موفق می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش فرهاد مجیدی در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه استقلال وعده های چشمگیری به هواداران استقلال داد که به سادگی نمی توان از کنار آنها گذر کرد.


مجیدی در این مصاحبه گفت: «به حاشیه‌سازان هم که خیلی فعال هستند باید بگویم که برایم مهم نیست چه می‌گویید. خودتان را خسته نکنید، هم سهمیه می‌گیرم، هم جام حذفی را و هم در آسیا صعود می‌کنم.»


در حالیکه این روزها استقلال شرایط خوبی را سپری نمی کند و در 7 دیدار گذشته ی خود تنها یکبار موفق به کسب پیروزی شده است، مجیدی به هواداران استقلال هم وعده ی قهرمانی در جام حذفی می دهد، هم کسب سهمیه و هم صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا. وعده هایی که در صورت عملی شدن، میتواند حکم به بقای فرهاد برای فصل بعد دهد ولی عملی نشدن این وعده ها نیز میتواند سندی باشد برای خروج فرهاد از استقلال.


اگر نگاهی بیندازیم به دو بازی قبلی استقلال مقابل فولاد و سایپا و در این خصوص انصاف را رعایت کنیم، می بینیم که مجیدی این دو دیدار را با بدشانسی هر چه تمام تر به پایان رسانده است. در بازی با فولاد که دو بازیکنش را از دست داد و خودش نیز اخراج شد تا تیم 9 نفره اش را از روی سکوها هدایت کند و در بازی با سایپا نیز با لشکری از محروم و مصدوم پای به زمین مسابقه گذاشت و بر اثر یک اشتباه ناخواسته از سوی فرشید باقری، برتری اش را از دست داد. در همان بازی با سایپا که مجیدی عملا 3 مهاجمش به نام های دیاباته، مطهری و تبریزی را در اختیار نداشت، تنها با تکیه بر نبوغ مهدی قایدی جوان و کوتاه قامت، پای به زمین مسابقه گذاشت ولی قایدی که در خط حمله استقلال تک و تنها بود، نتواسنت گرهی از مشکلات تیم مجیدی را باز کند. 

 

 

1508052

 


در بازی با سایپا، سیاوش یزدانی نیز به لشکر مصدومین تیم مجیدی اضافه شد تا او نیز عملا برای مدتی دور از مسابقات باشد. تا زمان نگارش این متن، هنوز خبری از بازگشت شیخ دیاباته به تهران نشده است و ظاهرا مجیدی برای بازی با پارس جنوبی، باید بازهم قایدی را تک و تنها در پیکان خط حمله استقلال قرار دهد. 


حالا که دستان مجیدی تا این حد خالی است، باید دید سرمربی جوان استقلال تا چه اندازه می تواند وعده هایش را عملی کند؟ پس از بازیهای زیبایی که تیم استراماچونی در نیم فصل اول انجام داد و به صدرجدول نیز رسید، حالا بنظر می رسد در صورتیکه مجیدی نتواند به قول هایش عمل کند، هواداران استقلال او را نیز مثل علیرضا منصوریان که همچون مجیدی نزد هواداران استقلال فوق العاده محبوب بوده و هست، پس بزنند و مدیران استقلال برای فصل بعد به دنبال سرمربی دیگری باشند. اما چنانچه فرهاد محبوب آبی ها بتواند حتی فقط جام حذفی را نیز برای استقلال به ارمغان بیاورد، خودش را برای فصل بعد نیز بر روی نیمکت استقلال ببیند و در فصل آتی ثمره ی تیمی را بچیند که خودش از صفر تا صد آنرا ساخته باشد و نه اینکه چون زمان شفر، بر سر میراث سرمربی دیگری بنشیند و تبعات آنرا به جان بخرد.

 

 

 


چیزی که عیان است، عملا قهرمانی در لیگ برتر برای تیم فرهاد از دست رفته است ولی هواداران استقلال باید تا پایان این فصل به مجیدی زمان بدهند تا او بتواند با آرامش خیال بر روی اهدافی که برنامه ریزی کرده است، کار کند و در پایان فصل می توان کارنامه ی مجیدی را قضاوت کرد که آیا او برای فصل بعد می تواند در قامت سرمربی استقلال تیم فصل 1399-1400 را ببندد یا خیر؟

 


*نظر خود را درباره نتایج احتمالی استقلال و آنچه که سرمربی آبیها خطاب به هواداران به زبان آورده همین جا بنویسید.

دیدگاه‌ها