کد خبر : 1693308 | 12 تیر 1399 ساعت 16:19 | 11K بازدید | 3 دیدگاه

نیازی به پنهان کاری نداریم؛

آذری: بعضی‌ها از قدرت فولاد ترسیده‌اند

مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرد با وجود شایعاتی که علیه این تیم مطرح شده، با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند.

آذری: بعضی‌ها از قدرت فولاد ترسیده‌اند

سعید آذری درباره آخرین وضعیت تیم فولاد به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر توانستیم پس از اردوی خوبی که در تهران و سپس در اهواز داشتیم، با درایت آقای نکونام و کادرفنی تیم فوق‌العاده‌ای را روانه مسابقات کنیم. همه در دو بازی اخیر توانایی فنی فولاد را دیدند و توانستیم ۶ امتیاز کسب کنیم. با قدرت برای ادامه مسابقات آماده هستیم تا بتوانیم عملکرد درخشانی داشته باشیم و به هدفمان برسیم.

 

او ادامه داد: پیش از تعطیلی مسابقات لیگ برتر و با وجود اینکه در بهترین وضعیت قرار داشتیم، نخستین تیمی بودیم که گفتیم مسابقات تعطیل شود چون سلامتی بازیکنان از هر چیز دیگری برای ما مهم‌تر است. گفتیم تعطیل کنید و یکی از مخالفان شروع دوباره لیگ بودیم، اما همیشه به قانون تمکین کرده‌ایم. خدارا شکر فولاد یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و ما همیشه با دقت به تمام موارد اعلام شده عمل کردیم.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد اضافه کرد: ما بیشتر از هر تیمی طبق مدت مشخص و در آزمایشگاه‌های مختلف، از بازیکنان و اعضای تیم خود تست گرفته‌ایم؛ حتی کارمندان باشگاه و تمام کسانی که به نوعی در برگزاری مسابقات در ورزشگاه دخیل بوده‌اند نیز تست داده‌اند. جواب تمام تست‌ها را به فدراسیون پزشکی ورزشی و سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم و هیچ شک و شبهه‌ای در این خصوص وجود ندارد.

 

آذری عنوان کرد: بعضا شایعاتی مطرح می‌شود که نمی‌دانم این حرف‌ها برای آنها چه سودی دارد. شاید بعضی‌ها از قدرت فولاد با خبر شده و ترسیده‌اند، اما تیم ما تمرکزش با اینگونه صحبت‌ها و گفتن شایعات از بین نمی‌رود؛ حریفان فولاد واهمه پیدا کرده‌اند ولی مطمئن باشید تیم ما با قدرت به کارش ادامه می‌دهد؛ البته با این توضیح که ما هنوز هم اولویت اصلی‌مان سلامتی بازیکنان و جامعه است.

 

او یادآور شد: ما مثل بعضی از تیم‌ها نیستیم که بازیکن‌شان تست‌اش مثبت شود و پس از ۱۳-۱۲ روز قرنطینه بدون انجام تست در مسابقات شرکت کند. تیم فولادخوزستان همیشه به قوانین پایبند بوده و با فدراسیون پزشکی و مسؤولان سازمان لیگ برتر به طور کامل هماهنگ است. نیازی هم به پنهان کاری نداریم چون به فلسفه فوتبال که تکریم مقام انسان و ترویج روحیه‌ی همکاری و سلامت روح و جسم همه مردم است، اعتقاد راسخ داریم.

دیدگاه‌ها