کد خبر : 1693316 | 12 تیر 1399 ساعت 17:31 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

استیو مک منمن:

انگار کلوپ تاریخ لیورپول را از بَر بود

استیو مک منمن به تمجید از صبوری سران لیورپول در مورد یورگن کلوپ پرداخت و دستاورهای مربی آلمانی را نیز ستود.

انگار کلوپ تاریخ لیورپول را از بَر بود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول پنجشنبه گذشته و به لطف برتری 2-1 چلسی بر سیتی توانست فاتح لیگ برتر انگلیس شود. 30 سال از آخرین قهرمانی لیورپول در لیگ انگلیس می گذشت و قرمزهای آنفیلد در شکل جدید برگزاری این رقابت ها موفق به کسب قهرمانی نشده بودند.

 

 

1507060

 

 

اکتبر 2015 وقتی یورگن کلوپ سرمربی لیورپول شد، وعده تحولی بزرگ در این باشگاه را داد و در نهایت به قول خود عمل کرد. لیورپول فصل گذشته قهرمان اروپا شد ولی در لیگ برتر یک امتیاز از سیتی کمتر کسب کرد و به نایب قهرمانی رضایت داد.

فصل جاری اما هفت هفته زودتر از اتمام لیگ، یورگن کلوپ توانست لیورپول را قهرمان لیگ برتر کند که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. عملکرد کلوپ در لیورپول، تحسین جهانی را به دنبال داشته است. قرمزها با او یک لیگ قهرمانان، یک لیگ برتر انگلیس، یک سوپرکاپ اروپا و یک جام جهانی باشگاه ها را فتح کرده اند.

 

 

1505937

 

 

استیو مک منمن اسطوره لیورپول، صبوری سران باشگاه در مورد یورگن کلوپ را ستود و گفت:« من همیشه حامی صبر و خوشبینی هستم حتی در مورد کار خودم به عنوان یک کارشناس فوتبال. درک نمی کنم چطور مربیان را به سرعت از کار برکنار می کنند. چطور ممکن است یک مربی بتواند در هشت ماه تاثیر واقعی خود را در یک باشگاه بگذارد؟

کلوپ از روز اولی که وارد باشگاه لیورپول شد، اعتمادها را جلب کرد و نزد همه پذیرفته شد. انگار او تاریخ باشگاه را به طور کامل خوانده بود. به او البته زمان لازم هم از سوی سران باشگاه داده شد ولی مهمتر از هر چیز این بود که تیم با او سال به سال پیشرفت می کرد. هر فصل نشانه هایی جدید از بهتر شدن تیم را می توانستید حس کنید. اینکه او روز به روز به اهدافش نزدیک تر می شود و بازیکنان هم می دانستند که این یک پروژه بلند مدت است.»

 

مک منمن ادامه داد:« به اوله گنار سولسشر در یونایتد نگاه کنید؛ برخی بازیکنان قدیمی به شدت و ظالمانه از او انتقاد کرده اند ولی سولسشر نشان داده که یونایتد با او در حال پیشرفت است و اگر به او هم زمان بدهند، یک روز موفق خواهد شد.»

 

 

1502755

دیدگاه‌ها