کد خبر : 1693461 | 13 تیر 1399 ساعت 15:29 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی احساسی اشرف حکیمی با هواداران رئال

اشرف حکیمی ستاره مراکشی روز گذشته رسما از رئال جدا و با قراردادی 5 ساله به اینتر پیوست.

 خداحافظی احساسی اشرف حکیمی با هواداران رئال

به گزارش "ورزش سه"، اشرف حکیمی پس از دو سال حضور قرضی در دورتموند به نظر می رسید که به رئال باز خواهد گشت ولی ستاره مراکشی نپذیرفت که ذخیره دنی کارواخال باشد و چون تنها یک سال از قراردادش باقیمانده بود، رئال ترجیج داد او را در فهرست فروش بگذارد. در نهایت اشرف با قراردادی 5 ساله به ارزش 40 + 5 میلیون یورو راهی اینتر شد و از سال سوم، رئال دارای شانس بازگرداندن او خواهد بود به این ترتیب که هر باشگاهی در سال سوم حضور اشرف در اینتر، قصد خرید او را داشته باشد، باشگاه ایتالیایی باید رئال را آگاه کند. رئال می تواند در صورت تمایل و پس از برابری با رقم مورد نظر باشگاه خواهان اشرف، او را به خدمت بگیرد.

 

 

1508153

 

 

اشرف که چند روز پیش پیامی خداحافظی برای هواداران دورتموند نوشته بود، این کار را برای هواداران رئال هم انجام داد.

در نام وداع اشرف با رئال آمده است:« هرگز تصور چنین لحظه ای را نمی کردم. این یک خداحافظی نیست چرا که هیچکس از خانه اش خداحافظی می کند و تنها می تواند از آن دور شود. رئال خانه من است؛ جایی که خوشبختی را پیدا کردم.

رئال جایی است که به من فرصت رشد و پیشرفت داد. رئال من را به انسانی که الان هستم تبدیل کرد. در رئال تنها از لحاظ ورزشی رشد نمی کنید. شش ساله بودم که به کمپ والدبباس آمدم؛ در حالی که تصوری نسبت به اینکه چقدر آنجا خوشحال خواهم شد، نداشتم. ممنون از همه کارکنان باشگاه، مربیان و به خصوص همی تیمی هایم که روزهای خوبی را برای من رقم زدند. در نهایت از همه هواداران برای حمایت های شان متشکرم و از امروز من هم یکی از آنها خواهم بود.»

 

دیدگاه‌ها