کد خبر : 1693503 | 13 تیر 1399 ساعت 18:55 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

دست به عصا برابر صنعت نفت؛

کاپیتان حاج صفی و خطر بزرگ محرومیت

کاپیتان تراکتور تبریز فردا برای بازگرداندن تیمش به ریل پیروزی وظیفه سنگینی به دوش دارد، آن‌هم در روزی که حاج صفی در معرض خطر محرومیت قرار دارد.

کاپیتان  حاج صفی و  خطر بزرگ محرومیت

به گزارش "ورزش سه" در نخستین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فردا در تبریز، شاگردان ساکت الهامی برای دومین بازی در خانه به مصاف رقبا خواهند رفت و این‌بار از تیم صنعت نفت آبادان میزبانی خواهند داشت؛ تراکتوری‌ها بعد از دو باخت متوالی، برای بقا در جمع مدعیان و امیدوار ماندن به کسب سهمیه آسیایی فردا محکوم به پیروزی هستند و نفتی‌های آبادان هم که عملکردی خیره‌کننده در لیگ نوزدهم داشته اند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به تراکتور، در رده هفتم جدول هستند، فردا برای هت‌تریک در پیروزی متوالی به میدان خواهند رفت.

 

یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب تراکتور بدون شک احسان حاج صفی است؛ بازیکنی که در بازی با نساجی هم که منجر به شکست تراکتور شد، دو ضربه ایستگاهی استثنایی زد که با بدشانسی تمام راهی به دروازه پیدا نکرد. یکی از سه کاپیتان تراکتور که فردا هم در غیاب شجاعی و دژاگه، وظیفه خطیر کاپیتانی را برعهده دارد و بدون شک باید محتاط‌تر از همیشه به میدان برود.

 

چرا که حاج صفی در آستانه 7 اخطاره شدن در لیگ نوزدهم قرار دارد و اگر این اتفاق فردا در دوئل با صنعت نفت رخ دهد، ستاره جناح چپ تراکتوری‌ها دوئل حساس و حیثیتی برابر استقلال را در هفته بیست و چهارم از دست خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها