کد خبر : 1693570 | 14 تیر 1399 ساعت 00:45 | 32.9K بازدید | 1 دیدگاه

خوشامد گویی جالب باشگاه شالکه به سانه (عکس)

باشگاه شالکه بازگشت بازیکن سابقش به بوندس لیگا را تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد؛ اما نه در همه بازی ها!

به گزارش "ورزش سه"، سانه که یکی از محصولات آکادمی باشگاه شالکه است، بین سال های 2014 تا 2016 برای تیم اول این باشگاه بازی کرد و پس از آن به منچسترسیتی رفت تا زیر نظر پپ گواردیولا بازی کند.

اما او در اتحاد چندان خوش شانس نبود و نتوانست در ترکیب اصلی آبی ها قرار بگیرد. او قرار بود در تابستان گذشته به بایرن بپیوندد اما مصدومیت در دیدار کامیونیتی شیلد باعث شد تا کل فصل را از دست بدهد اما سرانجام روز گذشته با باواریایی ها قرارداد امضا کرد و بعد از 4 سال به بوندس لیگا برگشت.

به همین دلیل، باشگاه شالکه عکسی از این ستاره آلمانی در دوره حضور در ولتینز آره نا را منتشر کرد و نوشت:" فوق‌العاده است که می بینیم به آلمان برگشتی، لروی سانه. در 32 بازی از 34 بازی موفق باشی!"

 

1508253

 

در واقع باشگاه شالکه با این پیام، کری خفیفی هم برای بایرنی ها خواندند؛ هرچند باواریایی ها با هانسی فلیک به اوج برگشته اند و بعید است حتی در روز بد سانه هم مشکلی برای شکست دادن شالکه داشته باشند.

سانه قرار است در فصل پیش رو، پیراهن شماره 10 بایرن را به تن کند؛ پیراهنی که در فصل اخیر در اختیار فیلیپ کوتینیو بود اما این ستاره برزیلی که نتوانست انتظارات را برآورده کند و دیگر جایی در برنامه های فلیک ندارد.

دیدگاه‌ها