کد خبر : 1693627 | 14 تیر 1399 ساعت 14:04 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینجا شرایطم خوب است و مشکلی ندارم

آزمون: می خواهند رابطه من و زنیت را خراب کنند

سردارآزمون بعد از اخبار متفاوتی که در زمان تعطیلی مسابقات درباره انتقالش به تیم های مختلف اروپایی منتشر شد در شروع مجدد رقابت های لیگ روسیه در ترکیب زنیت بازی کرد.

آزمون: می خواهند رابطه من و زنیت را خراب کنند

به گزارش"ورزش سه" مهاجم ایرانی تیم زنیت ، بعد از انتشار عکس هایش با صفاهادی هافبک تیم ملی عراق در روزهایی که او باید به پروتکل بهداشتی عمل می کرد، باعث شد تا از سوی باشگاه جریمه شود اما سردار در بازی برابر تامبوف در ترکیب اصلی به میدان رفت و برای تیمش گلزنی کرد. 


او در مصاحبه ای که با ایران ورزشی داشته دررابطه با شرایط و اتفاقاتی که برایش به وجود آمده گفت:" درست است، زنیت مرا جریمه کرد و من هم مثل همیشه به تصمیم مدیران باشگاه احترام می‌گذارم. من هر چه دارم از زنیت است و شاید اشتباهی انجام دادم که باشگاه چنین تصمیمی گرفت. با کمال میل این تصمیم را می‌پذیرم، هر چند همه چیز ختم به خیر شد و من هم مقابل تامبوف با تمرکز بالا به زمین رفتم و گل هم زدم."


مهاجم تیم ملی ایران اما معتقد است که دست هایی در کار است تا رابطه او و باشگاه را تیره کنند:"عده‌ای می‌خواهند رابطه من و زنیت را خراب کنند اما فکر نمی‌کنم بتوانند به هدف‌شان برسند. واقعاً کسی نمی‌تواند رابطه ما را تیره و تار کند، چون من به زنیت وفادار هستم و هر چه دارم از این باشگاه است. ارتباط فوق‌العاده‌ای میان من با هواداران، مدیران و بازیکنان باشگاه زنیت برقرار است و باور کنید از شرایط خودم در باشگاه رضایت کامل دارم. بعد از سه، چهار ماه قرنطینه به رستورانی رفتم تا غذا بخورم که متأسفانه یادم رفت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنم. بابت این موضوع از باشگاه زنیت و تمام بازیکنان و هواداران عذرخواهی کردم و الان هم همه چیز تمام شده است. تمرکزم را روی موفقیت زنیت گذاشته‌ام و مشکلی هم وجود ندارد."

 

1508344


در این مدت حتی روی این موضوع مانور داده شد که سردار برای جدایی از زنیت دست به این کارها زده است:"مدیران زنیت انسان‌های خوب و حرفه‌ای هستند که پیشرفت بازیکن هم برای‌شان مهم است. نمی‌دانم منشأ این نوشته‌ها کجاست که می‌گویند عمداً جنجال می‌کنم که جدا شوم؟ بچه و غیر حرفه‌ای نیستم که برای انتقال به یک باشگاه دیگر چنین کارهایی را انجام بدهم. برای جدایی من از زنیت نیازی به حاشیه و جنجال نیست و متأسفم برای خبرنگار روسی که چنین موضوعی را نوشته است."


زنیت در جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه با 59 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های لکوموتیو مسکو (48 امتیاز) و کراسنودار (45 امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. آزمون درباره شانس قهرمانی زنیت گفت:"نباید از حالا خودمان را قهرمان بدانیم، هر چند شانس اصلی هستیم. بهترین تیم لیگ روسیه محسوب می‌شویم و باید تمرکزمان را روی بازی‌های بعد بگذاریم که امتیاز از دست ندهیم. فکر می‌کنم با ادامه روند چند هفته قبل بتوانیم این عنوان را به دست بیاوریم."


طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر همه روزه دیده‌ایم که نام سردار آزمون به یک تیم اروپایی لینک می‌شود. سردار درباره این موضوع می‌گوید: "متأسفانه هر روز مرا به یک تیم و باشگاه می‌فرستند. شاید خیلی از این پیشنهادها بازی رسانه‌ای باشد تا تمرکز را از من بگیرند. من اما بی‌اهمیت به همه این مسائل کارم را در زنیت انجام می‌دهم. عاشق زنیت هستم، اینجا شرایطم مناسب است و هیچ مشکلی هم ندارم."


سردار در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد برای فصل بعد هم در زنیت بماند، می‌گوید: "با زنیت قرارداد دارم و باشگاه باید درباره آینده‌ام تصمیم بگیرد. فعلاً که تمام تمرکزم کسب دومین عنوان قهرمانی لیگ روسیه با زنیت است و به همین دلیل علاقه‌ای ندارم درباره آینده حرف بیشتری به زبان بیاورم."

دیدگاه‌ها