کد خبر : 1693641 | 14 تیر 1399 ساعت 14:50 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

در حال حاضر پیشنهادی برای لیگ ندارم

صادقی: ما قطعا مقابل سپاهان بازی خواهیم کرد

ابراهیم صادقی می گوید تیمش آماده دیدار حساس برابر سپاهان است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است.

صادقی: ما قطعا مقابل سپاهان بازی خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سپاهان اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی و مسائل فنی، باید نگرانی خودمان را از شرایط موجود در فوتبال اعلام کنیم. امیدوارم هیچ بازیکن، عوامل از تیم ها و خانواده‌هایشان به این بیماری مبتلا نشوند و تصمیم درستی گرفته شود که کسی دچار مشکل خاصی نشود.


ابراهیم صادقی در مورد مصاف برابر سپاهان اضافه کرد: سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. سرمربی این تیم هم فرد بزرگی است و می‌دانیم بازی سختی با سپاهان داریم. تمرین‌های خوبی انجام دادیم و آماده بازی هستیم و مطمئنم می‌توانیم بازی خوبی مقابل تیم بزرگ سپاهان انجام دهیم. تیمی که هر سال برای کسب قهرمانی می‌جنگد، قدرتمند است. البته ما بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم و امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد.


او در مورد ابتلای 16 بازیکن فولادخوزستان به ویروس کرونا گفت: نتیجه تست‌ها موجود است و دلیلی ندارد باشگاه یا تیمی بزرگنمایی کند. یکسری تیم‌های دیگر هم درگیر هستند و امیدوارم تست تیم ما منفی باشد و هیچ تیمی با این بیماری درگیر نشود.

 

1508193


صادقی درباره اینکه اگر لیگ متوقف شود، چه تصمیم درباره مسابقات باید گرفت، گفت: صحبت درباره این موضوع الان سخت است. باید به آن فکر کنیم. قبل از شروع مسابقات گفتم که باید ببینیم شرایط چگونه است و بهتر بود فصل جاری و فصل آینده را به هم متصل کنیم و 39 بازی برگزار شود. الان اما پیشنهادی برای ادامه فصل ندارم. شرایط سخت است ولی خوشبختانه تیم ما مشکلی در این زمینه نداشته است.


سرمربی سایپا در مورد انجام تست کرونای اعضای تیم توضیح داد و افزود: باید از باشگاه‌ خودمان تشکر کنم که تا امروز پنج مرحله تست کرونا انجام داده است. فقط یک بازیکن ما مبتلا بود که بعد از بهبودی مقابل استقلال بازی کرد. هیچ یک از بازیکنان ما تا الان مشکلی نداشتند. این موضوع به علت عملکرد خوب ما است اما باشگاه های دیگر هم زحمت می کشند و پروتکل را رعایت می کنند اما در مواقعی کافی نیست و شاید بازیکن درگیر شود.


صادقی در بیرون از ساختمان سازمان لیگ نیز با پرسش خبرنگاران مواجه شد و در واکنش به این سوال که در صورت وجود نمونه مثبت کرونا در این تیم، فردا به میدان خواهند رفت یا نه، گفت: ما قطعا فردا بازی می‌کنیم. شما بگویید چه کاری باید کرد؟ از طرفی هنوز اتفاقی که رخ نداده است.

دیدگاه‌ها