کد خبر : 1693650 | 14 تیر 1399 ساعت 14:38 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوان گاسپارت:

خبر جدایی مسی به سود یک عده خاص است

اخبار مربوط به جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسا بازتاب جهانی گسترده ای داشت.

خبر جدایی مسی به سود یک عده خاص است

به گزارش "ورزش سه"، پس از توفف برابر اتلتیکو و پیروزی رئال بر ختافه که باعث شد این تیم فاصله در صدر را به 4 امتیاز افزایش دهد، باشگاه بارسلونا فقط خبر جدایی احتمالی لیونل مسی را کم داشت.

خبری که بامداد جمعه از سوی کادنا سر منتشر شد که ادعا می کرد مسی مذاکرات تمدید با بارسا را متوقف کرده و به جدایی در تابستان 2021 پس از اتمام قراردادش فکر می کند. خبری که با واکنش رسمی بارسا و مسی همراه نشده است.

 

 

1508342

 

 

خوان گاسپارت رئیس سابق بارسلونا در مصاحبه با کادنا سر گفت:« من اصلا نگران نیستم. مسی و خانواده اش در بارسلونا راحت هستند و اصلا نباید به اینکه قصد جدایی دارد فکر کرد. من وقتی مسی 15 داشت، او را جذب کردم و معتقدم او مهمترین بازیکن تاریخ فوتبال است. مسی و خانواده اش در بارسلونا زندگی خوب و خوشی دارند و هرچند شرایط کنونی بارسا مساعد نیست ولی قلب مسی با بارساست.»

 

گاسپارت ادامه داد:« مسی در بارسا می ماند و به تیم کمک خواهد کرد ولی خوب، هر زمان احساس کند نمی تواند به تیم کمک کند، یا بازنشسته می شود یا به لیگی غیر اروپایی خواهد رفت. از نظر من او قطعا سال های بیشتری در بارسا می ماند.

باید توجه داشت که سال دیگر انتخابات ریاست باشگاه است و برای برخی این بی نظمی و هرج و مرج، اتفاق مثبتی است و می خواهند از آن به سود خود استفاده کنند. زمانی برای خود من هم چنین اتفاقی رخ داد. مساله اینجاست که الان رئال صدرنشین است و بارسا تیم دوم؛ در غیر این صورت شایعات کنونی هم وجود نداشتند. ماه قبل مشابه این اخبار در مورد رئال بود و حالا برعکس شده است.»

 

 

1508271

دیدگاه‌ها