کد خبر : 1693660 | 14 تیر 1399 ساعت 15:48 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

بعدازظهر یک جلسه فوری خواهیم داشت؛

هراتیان: اسناد و مدارک مثبت شده‌ها باید بررسی شود

عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال می گوید حتی در صورت ابتلای 25 درصد از اعضای یک تیم فوتبال نیز پس از جلسه و بررسی اسناد در مورد آن تیم تصمیم گیری خواهد شد.

هراتیان: اسناد و مدارک مثبت شده‌ها باید بررسی شود 

به گزارش "ورزش سه"، زهره هراتیان عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در واکنش به اخبار ابتلای بازیکنان استقلال تهران و فولادخوزستان به ویروس کرونا در گفتگویی با شبکه خبر بیان کرد: از تاریخ 4/4/99 پروتکل ابلاغ شده به ما می گوید، در صورتی که 25 درصد بازیکنان و کادر تیم به بیماری کرونا مبتلا شده باشند، در این مورد اعمال قرنطینه اعمال خواهد شد.


او ادامه داد: اما چیزی که مدنظر است اینکه اینطور نیست که اسناد و مدراکشان را به یک فرد بدهند و آن فرد بگوید باشد، شما 25 درصد تیمتان به کرونا مبتلا شده و مسابقاتتان لغو می شود.


هراتیان در این مورد توضیح داد: تمام این مدارک وارد ستادی می شوند که اعضای کمیته مسابقات، کمیته نقل و انتقالات، اعضای ستاد مبارزه با کرونا و .. وجود دارند. در این ستاد تمام دغدغه ها اعلام می شود و خروجی یک نظر کارشناسی خواهد بود که در اختیار مسئولان سازمان لیگ قرار خواهد گرفت.


او در مورد ابتلای 16 نفر از اعضای باشگاه فولاد خوزستان و اینکه این آمار تایید می شود یا خیر، عنوان کرد: این جلسه هنوز تشکیل نشده که من حضور داشته باشم و اسناد را بررسی کنم. امروز بعدازظهر این جلسه تشکیل می شود.

دیدگاه‌ها