کد خبر : 1693677 | 14 تیر 1399 ساعت 17:32 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

هشدار به رئال پس از بردهای ترسناک منچسترسیتی

رئال مادرید یک ماه دیگر باید بازی برگشت خود برابر منچسترسیتی را انجام دهد در حالی که تیم پپ این روزها فرم فوق العاده ای از خود نشان داده است.

هشدار به رئال پس از بردهای ترسناک منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، زمستان گذشته منچسترسیتی دست به کار بزرگی زد و توانست رئال مادرید را در برنابئو 1-2 شکست دهد. بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با برتری سیتیزن ها به اتمام رسید اما به دلیل شیوع کرونا بازی برگشت به تعویق افتاد و طبق برنامه قرار است 17 یا 18 مرداد برگزار شود. میزبان بازی هنوز مشخص نیست و یا در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد یا در زمینی بی طرف که احتمالا ورزشگاه پورتو خواهد بود.

 

 

1508030

 

 

پس از شروع مجدد لیگ برتر، سیتی سه بازی را در ورزشگاه اتحاد انجام داده است. برابر آرسنال 3-0 پیروز شد، با 5 گل برنلی را در هم کوبید و به لیورپول هم 4 گل زد.

 

به خصوص پیروزی پرگل بر لیورپول که توانسته 7 هفته به پایان فصل، قهرمان انگلیس شود، نشان از فرم فوق العاده این روزهای سیتی دارد. در حالی که برخی معتقدند لیورپول انگیزه لازم را برای بازی نداشت ولی گواردیولا اعتقاد دیگری دارد:« لیورپول برای پیروزی بر ما به میدان آمده بود. بهترین ترکیب را به میدان فرستادند و چهره شان قبل بازی نیز مصمم بود. برد ما از این حیث اهمیت دو چندانی پیدا می کند و هیچکس انتظار نداشت با 4 گل اختلاف برنده شویم.»

 

 

1508026

 

 

رئال مادرید که پس از شروع مجدد لالیگا شش برد متوالی کسب کرده و صدرنشین بازی هاست، قطعا برابر این منچسترسیتی، کار دشواری برای جبران شکست بازی رفت خواهد داشت هرچند کهکشانی ها بارها در لیگ قهرمانان غیرممکن ها را ممکن کرده اند.

 

دیدگاه‌ها