کد خبر : 1693718 | 14 تیر 1399 ساعت 19:46 | 22.6K بازدید | 3 دیدگاه

افاضلی: در انتظار راستی آزمایی از استقلال هستیم

اما معتقدم باید راستی آزمایی صورت بگیرد. اما اگر این مسئله صحت داشته باشد و بازیکنان استقلال در این تعداد مبتلا شده باشند، مسئولان امر واقف هستند که سلامتی بازیکنان در اولویت اول است.

 افاضلی: در انتظار راستی آزمایی از استقلال هستیم

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی سرمربی تیم پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حواشی پیش آمده برای بازی فردا تیمش برابر استقلال گفت: به ما چیزی برای لغو بازی ابلاغ نشده است و تا آن زمان که ابلاغ نشود، ما خودمان را آماده حضور در میدان می‌کنیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد؛ اگر هم زمانی ابلاغ شد حتما اجرا خواهیم کرد. البته سازمان لیگ هنوز تصمیم نگرفته است و باید مدارک باشگاه استقلال را بررسی کند اما در نهایت ما تابع قانون هستیم و اگر هر تصمیمی داشته باشند، تبعیت می‌کنیم اما آرزوی من این است که همه چیز طبق روال پیش برود و بازی انجام شود.

 

او درباره ادعای انجام تست بازیکنان استقلال در بیمارستان آتیه و سهام‌دار بودن دکتر ستوده (پزشک) هم توضیح داد: من متخصص نیستم و این کار، کاری تخصصی است؛ آن‌چیزی که من گفتم، براساس حس خودم گفتم و ما تابع ضوابط هستیم و مسئولان هر چه بگویند، ما آن را انجام می‌دهیم؛ اما معتقدم باید راستی آزمایی صورت بگیرد. اما اگر این مسئله صحت داشته باشد و بازیکنان استقلال در این تعداد مبتلا شده باشند، مسئولان امر واقف هستند که سلامتی بازیکنان در اولویت اول است. ما هم خودمان را آماده می‌کنیم و منتظریم، اگر تصمیم سازمان لیگ لغو بازی بود که بازی نمی‌کنیم و در غیر این صورت هم به میدان خواهیم رفت.

افاضلی در واکنش به صحبت های رمضانی سرپرست تیم استقلال هم افزود: من جوابی ندارم و به من هم به لحاظ قانونی مربوط می‌شود، این است که تیمم را آماده کنم و سازمان لیگ هر تصمیمی برای لغو یا برگزاری بازی بگیرد، تبعیت خواهیم کرد و باید صبر کنیم تا تصمیم گیری در این باره انجام شود.

 

وی درباره شرایط کرونا در جم هم گفت: شرایط جم قرمز نیست و زرد است و نسبت به تهران، اوضاع بهتر است چرا که توانستند شهر را ایمن نگه دارند و به خوبی توانستند با سخت‌گیری‌ها، شرایط را کنترل کنند و با توجه به این‌که یک هتل در جم وجود دارد، قرار شد هتل در اختیار ما قرار گیرد و دو تیم به دلیل مسائل بهداشتی در یک هتل قرار گیرند و به رغم اینکه بوشهر در وضعیت قرمز است، اینجا (جم) شرایط خوبی دارد.

دیدگاه‌ها