کد خبر : 1693919 | 15 تیر 1399 ساعت 14:59 | 23.7K بازدید | 2 دیدگاه

وضعیت سفر به اهواز اسفبار بود؛

کنایه عضو هیئت مدیره استقلال به فولاد

عضو هیئت مدیره استقلال با انتقاد از وضعیت سفر این تیم آن را «اسفبار» دانست.

کنایه عضو هیئت مدیره استقلال به فولاد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به وضعیت کرونایی این تیم اظهار داشت: «به نظر می‌رسد دوستان از ابتدا قصد داشتند یکی دو هفته از رقابت‌ها را پیگیری کرده و در ادامه نتایجی که به دست می‌آمد را بررسی و نسبت به آن برخی تصمیم‌گیری‌ها را لحاظ کنند که حالا با نتایج به دست آمده به نظر می‌رسد این هدف محقق شده و شاید در خصوص برگزاری و تعطیلی ادامه رقابت‌های لیگ تصمیم دیگری گرفته شود.

 

وی در گفتگو با فرهیختگان ادامه داد: مطمئناً بازیکنان فولاد خوزستان امروز به یکباره همگی کرونایی نشدند اما وقتی وضعیت اهواز را قرمز اعلام می‌کنند نباید بازی استقلال و فولاد تحت هیچ شرایطی برگزار می‌شد. از سوی دیگر شرکت‌های هواپیمایی هم پروتکل‌ها را رعایت نکردند و درحالی که تاکسی‌ها حق ندارند بیشتر از سه نفر را سوار کنند اما نمی‌دانم چرا در هواپیما باید تمام صندلی‌ها که حتی فاصله آنها هم کمتر از صندلی‌های یک تاکسی است پر شده و در آن وضعیت اسفبار استقلال راهی اهواز شود.

 

او درباره وضعیت سفر استقلال نیز عنوان کرد: حداقل نمی‌توانستند در هواپیما تعداد مسافران را کمتر لحاظ کرده و به نسبت یک در میان صندلی‌ها بلیت بفروشند. وقتی به تاکسی فشار می‌آورند که بیشتر از سه نفر سوار نکند آیا این موضوع شامل حال هواپیما نمی‌شد؟ ضمن اینکه در یک تاکسی شما شاید بیشتر از 10 دقیقه سوار ماشین نباشید که در آن هم پنجره ها می‌تواند پایین باشد اما در یک پرواز سربسته باید حدود ۲ ساعت فضایی را تنفس کنید که تعداد زیادی آدم در آن حجم نشسته‌اند. تاکسی‌ها ۳ نفر سوار می‌کنند اما هواپیما تا صندلی آخر بلیت می‌فروشد.

دیدگاه‌ها