کد خبر : 1693929 | 15 تیر 1399 ساعت 14:35 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

شکایت بارسا از نایکی به خاطر پیراهن‌های بی‌کیفیت

قضیه بی کیفیت بودن پیراهن جدید باشگاه بارسلونا ممکن است به دادگاهی شدن کمپانی نایکی ختم بشود.

شکایت بارسا از نایکی به خاطر پیراهن‌های بی‌کیفیت

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که وبسایت فودی هدلاینز فاش ساخت کمپانی نایکی چه طرحی برای پیراهن فصل 21-2020 بارسا تدارک دیده است. قرار بود از پیراهن جدید در بازی برابر اسپانیول(18 تیر) رونمایی شود ولی اسپورت و موندودپورتیوو گزارش دادند که رونمایی به تاخیر افتاده است.

دلیل این تاخیر به مشکلی عجیب در کیفیت پیراهن ها مربوط است به این صورت که پیراهن ها هنگام شست و شو یا تعریق، کمرنگ می شوند که در نوع خود جالب توجه است. به همین دلیل نایکی باید دوباره پیراهن هایی جدید تحویل باشگاه بارسلونا و فروشگاه های رسمی این باشگاه بدهد.

 

 

1508121

 

 

از این ناحیه هم نایکی و هم فروشگاه های رسمی بارسلونا که بعضا پیراهن ها را پیش فروش کرده بودند، متضرر خواهند شد.

در واقع دو نوع پیراهن به بارسا تحویل داده شده بود. اولی "Vapor Match" که گران تر است و هیچ مشکلی نداشت و دومی "Stadium" که این سری پیراهن ها دچار مشکل بودند.

 

طبق ادعای موندودپورتیوو باشگاه بارسلونا به شکلی جدی به نایکی هشدار داده و شکایت خود را به گوش این کمپانی معتبر رسانده است. بارسلونا معتقد است الان بهترین زمان برای فروش پیراهن ها بود به خصوص که باشگاه به خاطر شرایط کرونا دچار ضرر اقتصادی فراوانی شده است.

فروشگاه های رسمی بارسلونا نزدیک به سه ماه تعطیل بودند ولی حالا که مشکلی برای فعالیت ندارند، پیراهن های جدید باشگاه دچار مشکل شده اند و قابل فروش نیستند.

بارسلونا از نایکی خواسته است تا ضرر اقتصادی وارد شده را قبول کرده و غرامت بپردازد و اگر تن به این کار ندهد، کار را به دادگاه خواهد کشاند. ارتباط بین بارسلونا و نایکی همواره خوب بوده و این دو تا 2028 نیز با یکدیگر قرارداد دارند. مشکل اینجاست که نایکی هنوز زمان تحویل مجدد پیراهن ها پس از رفع مشکل را اعلام نکرده است.

 

دیدگاه‌ها