کد خبر : 1694046 | 15 تیر 1399 ساعت 23:18 | 37.8K بازدید | 4 دیدگاه

قلعه‌نویی: امروز می‌شد بدون گلر بازی کنیم

سرمربی سپاهان از نتیجه کسب شده مقابل سایپا ناراضی به نظر می رسید.

قلعه‌نویی: امروز می‌شد بدون گلر بازی کنیم 

به گزارش "ورزش سه" از سالن کنفرانس ورزشگاه دستگردی قلعه نویی در مصاحبه خیلی زود سر اصل مطلب رفت  و گفت :فوتبال ما را تنبیه کرد، چون از فرصت‌های خود استفاده نکردیم. در مجموع حق ما 3 امتیاز این بازی بود. دروازه‌بان آنها روز خیلی خوبی داشت. باید با اختلاف 3-4 گل می‌بردیم. اگر امروز بدون دروازه‌بان هم بازی می‌کردیم اتفاقی نمی‌افتاد.من فکر می‌کنم حداقل باید با اختلاف 3-4 گل می‌بردیم. کیفیت زمین هم خیلی خوب نبود و چمن‌ کمی بلند بود. فرصت‌های زیادی داشتیم و در این زمین و با لایه‌های دفاعی فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درمورد عملکرد تیم داوری هم گفت : تیم داوری واقعاً خیلی خوب بود. نسل داوران ما در حال تغییر است؛ داوران تحصیل کرده و خوش‌تیپی آمده‌اند و امیدوارم حمایت شوند تا با نهایت آرامش کار کنند. آنها قشر مظلومی هستند و امیدوارم فغانی‌های زیادی در فوتبال ایران ببینیم.

 

1508900

 

قلعه‌نویی درمورد دلیل غیبت نورافکن و اینکه گفته می‌شود تست کرونای وی مثبت شده است،اینطور جواب داد: تست دوم کرونای وی مثبت بود که قرنطینه شد. وقتی آمد از نظر بدنی شرایط خوبی نداشت.البته  این روزها ویروس کرونا ضعیف‌تر شده است و در روزهای ابتدایی ممکن بود هر فردی را زمین‌گیر کند. این بازیکن از این هفته به تمرینات برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها