کد خبر : 1694219 | 16 تیر 1399 ساعت 18:44 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

او برخی مواقع دچار توهم می‌شود!

حمله رییس فدراسیون به رستمی و واکنش کیانوش

رییس فدراسیون وزنه برداری در مصاحبه اخیر خود لفظی را درباره کیانوش رستمی به کار برده که با واکنش این وزنه بردار همراه شده است.

حمله رییس فدراسیون به رستمی و واکنش کیانوش

به گزارش "ورزش سه"، کیانوش رستمی که از سوی کمیته ملی المپیک در لیست ورزشکاران دارای بورسیه IOC قرار گرفته و باید ماهیانه 500 دلار دریافت کند، از فدراسیون وزنه برداری به خاطر عدم پرداخت این مبلغ انتقاد کرده. علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری نیز در مصاحبه اخیر خود با آخرین خبر به ادعای این وزنه بردار واکنش نشان داده و می گوید: این بحثی که رستمی مطرح کرده، بورسیه است. خودمان او را به کمیته ملی المپیک معرفی کردیم تا به عنوان یکی از 11 ورزشکار ایرانی از بورسیه بهره مند شود. این اختیار هم داریم که هر زمان خواستیم فرد دیگری را جایگزین کنیم. همین الان دو نفر یعنی آقایان علی هاشمی و علی داوودی امتیازشان از رستمی بیشتر است و ما به کیانوش امتیاز دادیم.


وی افزود: بعضی مواقع کیانوش رستمی برای خودش توهم هایی می زند که خودش باید پاسخگوی آنها باشد! او هر زمان که خواست می تواند به فدراسیون بیاید چون چک او آماده است. هر زمان که به فدراسیون آمد، چک را دریافت می کند.


مرادی در پایان در پاسخ به این سوال که قصد دارد کیانوش رستمی از لیست بورسیه خارج کند، گفت: تا این لحظه تعهدات متقابل را انجام می دهیم و این تصمیم را نداریم. رستمی خودش تصمیماتی می گیرد و خودش هم دچار مشکلاتی می شود. در مسابقات اخیر هم نمونه اش را دیدیم. ما تا جایی که بتوانیم با او مماشات می کنیم.


بعد از انتشار این صحبت های مرادی، کیانوش رستمی روی صفحه اینستاگرام خود بخشی از مصاحبه رییس فدراسیون را منتشر کرده و از مخاطبان خواسته رای بدهند که با حرف های مرادی موافق هستند یا خیر. به نظر می‌رسد اختلاف میان فدراسیون و کیانوش رستمی بار دیگر بالا گرفته.

 

دیدگاه‌ها