کد خبر : 1694367 | 17 تیر 1399 ساعت 13:58 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

قلعه‌نویی و حس دوگانه رضایت و کلافگی ! (عکس)

سرمربی کارکشته تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد ولی از دست رفتن دو امتیاز شرایط تیم او را برای کسب قهرمانی کمرنگ‌تر از همیشه کرد.

قلعه‌نویی و حس دوگانه رضایت و کلافگی !  (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروع متقدرانه سپاهان در لیگ نوزدهم پس از دوران قرنطینه که با یک نمایش تحسین برانگیز موفق به شکست شاگردان مجید جلالی در استادیوم نقش جهان شد و این کار را با ارائه یک نمایش تهاجمی خوب انجام داد، سبب شده بود تا خیلی ها مقابل سایپا نیز انتظار پیروزی طلایی پوشان را داشته باشند.


با این حال در ورزشگاه دستگردی اکباتان هیچ چیز شبیه بازی هفته گذشته سپاهان در نقش جهان نبود؛ سایپا فشرده و بی اشتباه دفاع می کرد و مهاجمان سپاهان فقط می توانستند توپ هایشان را تا پشت محوطه جریمه برسانند؛ البته دو بار در نیمه اول و یکبار در نیمه دوم بازیکنان این تیم فاصله ای در گلزنی نداشتند که دو بار فلاح زاده و یکبار بی دقتی محبی مانع از گلزنی میهمان شدند. در مابقی دقایق بازی شاهد ارسال توپ های بلند به خصوص توسط کیانی بودیم که این توپ ها هم با جنگندگی بالایی که نارنجی پوشان داشتند، به جایی نمی‌رسید.


در روزی که مدافعان سایپا، مهاجمان سپاهان را کنترل کرده بودند، شاید حضور استنلی کی روش از ابتدای بازی می توانست، شرایط را به سود شاگردان امیرقلعه نویی بازگرداند.

 


 این بازیکن برزیلی که مثل همیشه دیرتر از همه بازیکنان به تمرینات پساکرونا اضافه شد، از دقیقه 70 جای محمدرضا حسینی را گرفت؛ او یکبار روی شوتی از پشت محوطه جریمه باعث واکنش فلاح زاده شد و یکبار هم ضربه سر او خطرناک و با فاصله کمی از بالای دروازه راهی اوت شد، تا سپاهانی‌ها و امیرقلعه نویی حسرت بخورند که احتمالا یک استنلی کی روش آماده که می توانست از ابتدا برای تیمش بازی کند، شاید برگ برنده بازی برای از دست نرفتن دو امتیاز شد.

 


هر چند سایپا در دیدار رفت و در ورزشگاه نقش جهان و در حضور هواداران نیز همین نتیجه را مقابل امیرقلعه نویی در اولین سال مربیگری اش کسب کرده بود و کی روش نیز در زمین حضور داشت؛ دو نتیجه ای که هر دو بار این احساس دوگانه را به سرمربی سپاهان منتقل کرده است؛ اینکه از عملکرد شاگردانش راضی است ولی از به تور نرسیدن توپ ها به گل، شاکی و کلافه ! شاید هم به همین دلیل بود که قلعه نویی یکی از آرام ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت و در بیشتر دقایق بازی نظاره‌گر عمکلرد شاگردانش بود که در پایان بازی هم از آنها تشکر کرد..

 

 

 

دیدگاه‌ها