کد خبر : 1694408 | 17 تیر 1399 ساعت 16:30 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق قرمزها:

تیاگو جایی در ترکیب اصلی لیورپول ندارد

استیو نیکول بازیکن سابق لیورپول جذب تیاگو آلکانتارا را مفید می داند ولی معتقد است او جایی در ترکیب یازده نفره نخواهد داشت.

تیاگو جایی در ترکیب اصلی لیورپول ندارد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد تیاگو آلکانتارا فصل آینده با باشگاه بایرن مونیخ به پایان می رسد و علی رغم مذاکرات متوالی هنوز توافقی برای تمدید قرارداد بین طرفین انجام نشده است. کارل هاینس رومینیگه نیز چند رز قبل رسما اعلام کرد تیاگو خواهان جدایی از بایرن شده و به دنبال تجربه چالش های جدید است.

 

 

1506153

 

 

در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد توافق احتمالی لیورپول با تیاگو با دستمزد 5 میلیون یورویی شنیده شده است. گفته می شود حتی پیشنهاد 30 میلیون یورویی نیز به بایرن مونیخ ارائه شده و تیاگو را باید لیورپولی دانست.

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول علاقه زیادی به تیاگو دارد و از مدت ها پیش نیز با او در ارتباط است. استیو نیکول ستاره سابق باشگاه لیورپول اما معتقد است تیاگو نمی تواند در ترکیب اصلی قرمزها جایی برای خود پیدا کند.

 

 

1509372

 

 

او به "ESPN" گفت:« دوست دارم تیاگو را در لیورپول ببینم چون او باعث قدرتمندتر شدن تیم و بالا رفتن حس رقابت در میان بازیکنان می شود با این حال اگر لیورپول او را جذب کنید، بعید می دانم به ترکیب اصلی برسد.

این می تواند برای تیاگو یک مشکل باشد ولی شما هرچقدر بازیکن باکیفیت در تیم داشته باشید، سطح رقابت بالاتر می رود و این مزیت های خاص خود را خواهد داشت. حداقل سودش این است که هر کسی مراقب و هوشیار خواهد ماند تا جایگاهش را از دست ندهد.»

 

دیدگاه‌ها