کد خبر : 1694429 | 17 تیر 1399 ساعت 17:54 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولتیماتوم دورتموند به یونایتد در مورد جیدون سانچو

منچستریونایتد برای خرید جیدون سانچو، ستاره انگلیسی و جوان دورتموند حدود یک ماه دیگر فرصت خواهد داشت.

اولتیماتوم دورتموند به یونایتد در مورد جیدون سانچو

به گزارش "ورزش سه"، نمایش فوق العاده جیدون سانچو در ترکیب دورتموند در یک سال اخیر باعث ابراز تمایل بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی به خرید این بازیکن شده است. اما شیوع ویروس کرونا و مبلغ درخواستی هنگفت دورتموند بسیاری از باشگاه ها از جمله رئال مادرید را منصرف کرده و حالا به نظر می رسد تنها منچستریونایتد مشتری اصلی این بازیکن باشد.

 

1503222

 

حالا نشریه بیلد مدعی شد باشگاه دورتموند مهلت 10 آگوست (20 مرداد) را برای فروش جیدون سانچو به منچستریونایتد تعیین کرده است. هنوز دو سال از قرارداد فعلی خود سانچو دورتموند باقی مانده، اما این ستاره انگلیسی برای بازگشت او به لیگ برتر در تابستان لحظه شماری می کند و به همین دلیل یونایتد همچنان امیدوار به خرید جیدون سانچو است.

 

البته دورتموند رقم هنگفت 120 میلیون را برای فروسی جیدون سانچو تعیین کرده، اما یونایتد امیدوار است با مذاکره بتواند این مهره ارزشمند را با عددی زیر 100 میلیون یورو راهی اولدترافورد کند. اگر یونایتد در این تابستان موفق به خرید جیدون سانچو نشود شرایط در سال بعد دشوارتر است، زیرا احتمالا در آن مقطع رئال مادرید راحت تر قادر به ارائه پیشنهاد برای جذب این ستاره انگلیسی خواهد بود.

دیدگاه‌ها