کد خبر : 1694607 | 18 تیر 1399 ساعت 17:28 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین کئون:

اوزیل به خاطر نسل های بعدی فروخته شود

بازیکن سابق آرسنال معتقد است دیگر زمان فروش مسوت اوزیل و جدایی او رسیده است.

اوزیل به خاطر نسل های بعدی فروخته شود

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل که تابستان 2013 از رئال مادرید به جمع توپچی ها اضافه شد، در هفت فصل حضورش در انگلیس 254 بازی برای آرسنال انجام داده و 44 گل نیز به ثمر رسانده است. در برخی مواقع خلاقیت و هوش بالای این بازیکن 31 سال به همه ثابت شده است اما با این حال انتقاداتی درباره نگرش و نوع تمرینات وی مطرح بوده است.

 

 

1506048

 

 

ستاره آلمانی دستمزد هنگفتی از آرسنال دریافت می کند و به همین خاطر بسیاری معتقد هستند که باشگاه لندنی باید هر چه سریعتر این بازیکن را به فروش برساند. 

بسیاری او را به این متهم می کنند که در بازی های بزرگ محو می شود و نتوانسته نقش تعیین کننده ای در جدال های بزرگ داشته باشد.

خودداری اوزیل از کاهش دستمزدش در دوران قرنطینه در حالی که مبلغ هنگفتی را سالانه دریافت می کند نیز بر خشم باشگاه و هواداران افزود. آرسنال علاقه مند است تا ستاره آلمانی را در انتقالات پیش رو به باشگاه دیگر واگذار کند.

 

 

1505216

 

 

مارتین کئون اسطوره آرسنال معتقد است دوران اوزیل در باشگاه لندنی به سر رسیده است:« بعید می دانم مسوت اوزیل را فصل بعد نیز با پیراهن آرسنال ببینیم. معتقدم همین تابستان باشگاه او را به فروش برساند تا مانع ضرر بیشتر شود. از نظر من اوزیل برای حفاظت از نسل بعدی بازیکنان آرسنال باید فروخته شود. او می تواند برای بازیکنان جوان و آینده دار باشگاه، بدآموزی داشته باشد.

در تیم کنونی آرسنال و با هدایت آرتتا اگر خوب تمرین نکنید، به شما بازی نخواهد رسید و ما اخیرا اوزیل را به ندرت در تمرینات دیده ایم. افسوس؛  چرا که اوزیل استعداد و توانایی های بالایی دارد ولی نتوانست از آنها در آرسنال به درستی استفاده کند.»

 

دیدگاه‌ها