کد خبر : 1694864 | 20 تیر 1399 ساعت 11:08 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس سوارز؛ بازیکنی که قصد تمام شدن ندارد(عکس)

لوئیس سوارز بعد از یک مصدومیت طولانی مدت دوباره به میادین بازگشته و به نظر می‌رسد که همچنان در فرم فوق‌العاده به سر می برد.

لوئیس سوارز؛ بازیکنی که قصد تمام شدن ندارد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا یعنی لوئیس سوارز، زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد و مشخص شد که این بازیکن حدود چهار ماه از میادین دور خواهد بود.

 

 

1509695

 

 

با توجه به عمل سنگینی که لوئیس سوارز روی پای خود انجام داده بود، این باور وجود داشت که فصل برای او به پایان رسیده و دیگر نمی تواند در رقابت های فصل جاری برای بارسلونا به میدان برود. با این حال شیوع ویروس کرونا و تعلیق چند ماهه رقابت‌ها به یک فرصت فوق العاده برای ستاره اروگوئه ای تبدیل شد و او در این مدت به بهترین شکل ممکن ریکاوری خود را به منظور بازگشت به میادین انجام داد.

 

سوارز بعد از شروع مجدد رقابت ها یکی از بهترین بازیکنان تیم تقریباً ناآماده بارسلونا بوده است و در آخرین بازی این تیم مقابل اسپانیول نیز تک گل تیم کیکه ستین را وارد دروازه حریف کرد تا بارسا همچنان به قهرمانی در رقابت‌های لالیگا امید داشته باشد.

 

حالا و در همین رابطه نشریه کاتالانی اسپورت صفحه اصلی امروز خود را به درخشش سوارز اختصاص داده و با تیتر "سوارز ابدی" به این موضوع اشاره کرده است.

 

 

1509891

دیدگاه‌ها