کد خبر : 1694888 | 20 تیر 1399 ساعت 13:10 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

امروز در مورد وضعیت نورافکن تصیم گرفته می‌شود

امید نورافکن در دو بازی پیشین تیمش برابر سایپا و گل گهر سیرجان حضور نداشته است.

امروز در مورد وضعیت نورافکن تصیم گرفته می‌شود  

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دغدغه‌های امیرقلعه نویی در دو بازی‌ای که تیمش پس از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر برگزار کرده، غیبت امید نورافکن بوده که نمایش های بسیار خوبی در طول لیگ نوزدهم برای سپاهان انجام داده است.


این بازیکن که در کنار مهدی کیانی یکی از بازیکنان ثابت تیم در بخش میانی شده بود، در دوبازی قبلی به دلیل مثبت شدن تست کرونا حضور نداشت و امروز امیرقلعه نویی پس از مشورت با پزشکان تیم تصمیم می گیرد که آیا را در لیست 18 نفره بازی برابر پارس جنوبی جم قرار دهد یا خیر.


قلعه نویی در مورد شرایط نورافکن پس از دیدار برابر سایپا و غیبت دو هفته‌ای او‌ اینطور توضیح داده بود:« تست دوم کرونای وی مثبت بود که قرنطینه شد. وقتی آمد از نظر بدنی شرایط خوبی نداشت. البته این روزها ویروس کرونا ضعیف‌تر شده است و در روزهای ابتدایی ممکن بود هر فردی را زمین‌گیر کند. این بازیکن از این هفته به تمرینات برمی‌گردد.» 


حالا باید دید این بازیکن که به تازگی قراردادی سه ساله با سپاهان امضا کرده و به صورت رسمی بازیکن این تیم است، در بازی روز آینده برابر شاگردان افاضلی که از ساعت 21 در نقش جهان برگزار خواهد شد، به ترکیب اصلی می رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها