کد خبر : 1694895 | 20 تیر 1399 ساعت 13:30 | 15.1K بازدید | 2 دیدگاه

هر تیمی روحی-روانی بهتر باشد، برنده می‌شود؛ 

الهامی: تراکتور و استقلال روز سختی خواهند داشت

سرمربی تیم فوتبال تراکتور می گوید تیمش آماده بازی روز آینده است و از نام بردن نفرات غایب تیم اجتناب کرد.

الهامی: تراکتور و استقلال روز سختی خواهند داشت

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی که تیمش پس از مصاف با صنعت نفت آبادان جان گرفته و با کسب 40 امتیاز به رتبه چهارم جدول رسیده، حالا باید به مصاف استقلال تهرانی برود که اصلا شرایط خوبی را تجربه نمی کند و با کسب 37 امتیاز و البته یک بازی کمتر، سهمیه آسیایی را در خطر از دست رفتن می بیند.


ساکت الهامی سرمربی تراکتور در کنفرانس خبری پس از این مسابقه حرف هایش را  با اشاره به ویروس کرونا و روزهای سختی که برای مردم ایران ایجاد کرده، اینطور آغاز کرد:« استقلال تیم بسیار توانمندی است و قابل احترام. هر سه امتیاز بازی برای هر دو تیم مهم است. قطعا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هر تیمی بتواند از نظر روحی و روانی قدرت خودش را نشان دهد، پیروز میدان خواهد شد.» 


او در مورد اهداف تیم خودش در این مسابقه توضیح داد:« با شرایطی که تیم ما دارد، دنبال این هستیم که یک بازی با کیفیت ارائه دهیم و بعد با دست پر برگردیم. تمرینات خوبی را انجام داده ایم و به امید خدا بتوانیم مثل بازی قبلی بازی کنیم تا سه امتیاز بازی را بگیریم.» 


صحبت های بعدی ساکت الهامی تمجید از بازیکنان استقلال بود و اضافه کرد:« استقلال یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ است.»


حرف های پایانی سرمربی تراکتور به این شرح بود:« هر دوتیم در این بازی چند نفر را ندارند. من در مورد بازیکنانی که از تیم خودم حضور ندارند، حرفی نمی زنم ولی آماده بازی هستیم. برای استقلال احترام قائلیم. امیدوارم اول یک بازی تماشاگر پسند ببینیم و بعد توام با امتیاز برای ما باشد تا از این مرحله عبور کنیم.»

دیدگاه‌ها