کد خبر : 1694966 | 20 تیر 1399 ساعت 20:13 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

از تفکرات آقا مجید شناخت داریم

رحمانی: باید برابر گل گهر پیروز شویم

هافبک دفاعی جوان پیکان شرایط تیمش را در جدول ناعادلانه می‌داند.

رحمانی: باید برابر گل گهر پیروز شویم

به گزارش  “ورزش سه”،ماهان رحمانی در بازی با ذوب‌آهن بعد از ورود به میدان عملکرد کم نقصی به نمایش گذاشت و سازنده گل سوم پیکان بود. او در خصوص شرایط فیروزه‌ای‌پوشان گفت: اعتقاد دارم که پیکان در فصل جاری بدشانسی‌های عجیب‌وغریبی داشته وگرنه این تیم  از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و هست وضعیت فعلی تیم‌مان در جدول عادلانه نیست. ولی خوشبختانه پیروزی خوبی را برابر ذوب‌آهن کسب کردیم که از نظر روحی و فنی کمک خوبی برای بازی‌های آینده محسوب می‌شود.

 وی درباره استرس بازیکنان در این روزهای کرونایی گفت: این ویروس تمام دنیا را درگیر خود کرده است و استرس به بخشی از زندگی روزمره انسان‌ها تبدیل شده است. من و سایر بازیکنان فوتبال هم در زندگی عادی و شغلی خود دغدغه حفظ سلامتی‌مان را داریم. آرزو می‌کنم هر چه سریع‌تر دارو یا واکسن برطرف‌کننده ویروس کرونا ساخته شود اما در خصوص برگزاری‌های بازی‌های فوتبال من تصمیم گیرنده نیستم و نظرم هم تأثیری در سیاست‌گذاری آن نمی‌گذارد.
 
رحمانی درباره بازی پیکان و گل گهر سیرجان گفت: اول باید یادآوری کنم حدود پنج سال شاگرد آقای مجید جلالی بوده‌ام و برای‌شان احترام زیادی قائل هستم و هرگز فراموش نمی‌کنم آقا مجید چه حقی بر گردنم دارد. ولی با کمال احترام اگر در میدان باشم صددرصد توانم را برای موفقیت و پیروزی پیکان به کار می‌گیرم و نباشم هم خواسته قلبی‌ام برد تیمم است. تیم ما از آمادگی بالایی برای کسب سه امتیاز در بازی با گل گهر برخوردار است. آقای جلالی از چند بازیکن پیکان شناخت دارد در این حال ما نیز بعنوان شاگردان قدیمی ایشان با تفکرات تاکتیکی سرمربی حریف آشنایی داریم و سعی‌مان را می‌کنیم با پیروزی در این مسابقه شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم.

 

دیدگاه‌ها