کد خبر : 1695113 | 21 تیر 1399 ساعت 13:33 | 14.8K بازدید | 8 دیدگاه

بزرگترین سئوال امروز : بلبلی یا قایدی؟

نقطه ی ابهام دیگری که در ترکیب امروز استقلال وجود دارد، به پیکان خط حمله ی این تیم برمیگردد.

به گزارش "ورزش سه"، تا ساعاتی دیگر استقلال و تراکتورسازی در چارچوب هفته ی بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. پس از حاشیه های فراوانی که بر سر بازیکنان کرونایی استقلال به وجود آمد، دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی لغو شد ولی طبق اعلام سازمان لیگ با توجه به منفی شدن تست های جدید بازیکنان مبتلای استقلال، انها باید ادامه ی لیگ را از سر بگیرند و به مصاف رقبای خود بروند. 


در همین خصوص، دیروز و در آخرین تمرین آبی پوشان برای رویارویی با تبریزی ها، 4 بازیکن این تیم که قبلا تست کرونای آنها مثبت بود، به تمرینات استقلال اضافه شدند. مهدی قایدی یکی از این بازیکنان است که در تمرین دیروز در مجموعه ورزشی انقلاب پا به پای سایر هم تیمی هایش به انجام تمرین مشغول شد تا دست فرهاد مجیدی برای ارنج ترکیبش بازتر باشد. اما نکته ای که وجود دارد، دور بودن چند روزه ی قایدی از تمرینات و عدم آمادگی کامل این بازیکن است. فرهاد مجیدی برای طراحی خط حمله ی تیمش دو گزینه را جلوی روی خود می بیند. 

 

1510218


او می تواند با اعتماد به محمد بلبلی او را در کنار شیخ دیاباته روانه ی میدان کند. بلبلی که از ابتدای فصل تاکنون هرگز به صورت فیکس در ترکیب استقلال حاضر نشده  و با حاشیه ی های اول فصل به استقلال پیوست و 6 ماه را با حکم کمیته انضباطی از حضور در میادین محروم بود، می تواند در صورت اعتماد مجیدی به او، خودش را به کادرفنی و هواداران استقلال ثابت کند. 


از سوی دیگر، سرمربی آبی پوشان می تواند ریسک ناآمادگی قایدی را به جان بخرد و پس از ماهها او و شیخ دیاباته را همزمان و در کنار همدیگر در اختیار داشته باشد تا بهترین زوج خط حمله ی لیگ برتر، آماده ی مقابله با مدافعین تراکتورسازی باشند. باید چند ساعتی را به انتظار نشست و دید که بالاخره مجیدی به کدام گزینه خواهد رسید؟ آیا به محمد بلبلی اعتماد می کند و یا روی مهدی قایدی ریسک خواهد کرد و او را از ابتدا در خط حمله ی تیمش قرار خواهد داد؟

 

1510219

دیدگاه‌ها