کد خبر : 1695203 | 21 تیر 1399 ساعت 19:43 | 89.9K بازدید | 11 دیدگاه

بازگشت شیخ، اسماعیلی و کرونایی‌ها!

رونمایی از ترکیب پُرستاره استقلال مقابل تراکتور

فرهاد مجیدی ۱۱ بازیکن منتخب خود در دیدار استقلال برابر تراکتور را مشخص کرد.

رونمایی از ترکیب پُرستاره استقلال مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر، تیم استقلال با بهره‌مندی از بسیاری از ستاره‌های خود و بازگشت مهره‌های اصلی‌اش در خط حمله، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت.

سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال مقابل تراکتور است؛ محمد دانشگر، عارف غلامی و روزبه چشمی سه مدافع این تیم هستند و در سمت راست و چپ خط دفاعی نیز میلاد زکی‌پور و علی دشتی به کار گرفته شده‌اند.

مسعود ریگی در کنار علی کریمی خط هافبک دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهند و فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی وینگرهای آبی‌ها در تقابل مهم با تراکتور خواهند بود. شیخ دیاباته نیز با رفع مصدومیت به ترکیب تیمش بازگشته تا مثل دیدار رفت برابر سرخ‌پوشان آذربایجان خوش بدرخشید.

 

 

ترکیب تراکتور مقابل استقلال به صورت زیر است:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، روزبه چشمی، علی دشتی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

 

نفرات اصلی استقلال مقابل تراکتور در حالی اعلام شدند که پیش از این گفته می‌شد محمد دانشگر، مسعود ریگی و مهدی قایدی به دلیل ابتلا به کرونا یک هفته در تمرینات حضور نداشتند ولی اکنون در ترکیب این تیم دیده می‌شوند.

فرشید اسماعیلی نیز پس از مدت‌ها از بند مصدومیت رها شده و در دیدار حساسی به ترکیب استقلال بازگشته است.

 

شیخ دیاباته هم با رفع آسیب دیدگی شرایط بازی را به دست آورده تا سورپرایزهای استقلال در دیدار با تراکتور را تکمیل کند.

دیدگاه‌ها