کد خبر : 1695207 | 21 تیر 1399 ساعت 19:52 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

دو تغییر در ترکیب طلایی‌پوشات پس از تساوی با سایپا؛

استنلی کی‌روش باز هم به ترکیب سپاهان نرسید !

امیرقلعه نویی فهرست 11 بازیکن اصلی خود را برای دیدار برابر پارس جنوبی جم مشخص کرد.

استنلی کی‌روش باز هم به ترکیب سپاهان نرسید !

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود، امیرقلعه نویی نفرات زیر را راهی میدان خواهد کرد:

 

پیام نیازمند- مرتضی منصورى، محمد طیبى، محمدمهدی مهدى زاده، شایان مصلح، مهدی کیانى، محمد کریمى، ولایمیر کومان، محمدرضا حسینى، محمد محبى و سجاد شهباززاده.

 

خط دفاعی با یک تغییر !
خط دروازه در تیم فوتبال سپاهان مثل همیشه بدون تغییر است ولی در خط دفاعی شاهد بیرون ماندن سعید آقایی و حضور شایان مصلح در سمت چپ خط دفاعی هستیم تا در کنار مرتضی منصوری به عنوان دفاع راست و طیبی و مهدی زاده به عنوان مدافعان میانی، 4 نفر خط دفاعی را تشکیل دهند.

 

بازگشت کومان به ترکیب اصلی
در مثلث خط میانی نیز شاهد یک تغییر قابل توجه هستیم و ولادیمیر کومان جایگزین سروش رفیعی شده که از ترکیب اصلی به دلیل مصدومیت دور مانده است. این بازیکن در کنار مهدی کیانی و محمد کریمی خط میانی سه نفره سپاهان را تشکیل می دهند.

 

خط هجومی؛ استنلی میخکوب به نیمکت
در این دیدار هم امیرقلعه نویی از استنلی کی روش در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکرده و مثلث دو بازی قبلی را راهی میدان کرده است. پس محمد محبی به عنوان وینگر چپ، محمدرضا حسینی به عنوان وینگر راست و درنهایت شهباززاده به عنوان مهاجم هدف بازی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها