کد خبر : 1695252 | 21 تیر 1399 ساعت 21:52 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی دیگو کاستا به کونته دستور تعویض می دهد!

سسک فابرگاس، ستاره سابق چلسی از روزهای پرفراز و نشیب زیر نظر آنتونیو کونته صحبت کرد.

وقتی دیگو کاستا به کونته دستور تعویض می دهد!


به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس در دوران حضور در چلسی زیر نظر سرمربیان متفاوتی مجبور به اثبات خود بود و این اتفاق در مورد کونته نیز رخ داد. حالا هافبک فعلی موناکو خاطره جالبی از توصیه دیگو کاستا به کونته برای ورودش به میدان در یک دیدار در لیگ برتر نقل کرده است.

 

سسک فابرگاس گفت: "وقتی آنتونیو کونته به چلسی آمد، من در سه ماه اول خیلی در ترکیب ثابت تیم قرار نمی گرفتم. او این نکته را برای من روشن کرد که هافبک متفاوت متفاوتی می خواهد، من هم آسیب دیده بودم و نمانیا ماتیچ انتخاب اول کونته برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بود.

 

1510384

 

ما باید در یک مقطع باید به مصاف منچسترسیتی می رفتیم و پیش از آن دیدار هفت بازی پیاپی به پیروزی دست یافته بودیم که کونته به من گفت تو باید امروز در ترکیب ثابت قرار بگیری و دیگر به جایی رسیده بودم که سرمربی بتواند به من اعتماد کند. ما بعد از آن بازی مقابل وست برومویچ بازی کردیم و ماتیچ بهبود پیدا کرد، بنابراین دوباره او در ترکیب اصلی قرار گرفت. آن دیدار یک بازی معمولی بود و بعد از هفتاد دقیقه با نتیجه 0-0 پیش می رفت و آنها خوب دفاع می کردند.

 

نیاز به بازیکنی مانند من بود تا قفل مسابقه باز شود. برای مدت طولانی هیچ اتفاقی نیفتاد، تا اینکه دیگو کاستا به کنار زمین آمد و به کونته گفت فابرگاس را داخل زمین بیاور. کونته وانمود کرد که صحبت های دیگو را نمی شنوید. دو دقیقه بعد من وارد زمین شدم و بلافاصله برای دیگو کاستا پاس گل ارسال کردم."

دیدگاه‌ها