کد خبر : 1695277 | 21 تیر 1399 ساعت 22:49 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

سهرابیان شب رویایی رحمتی را خراب کرد

نارنجی‌پوشان سایپا در واپسین دقایق بازی برابر شهر خودرو موفق به گلزنی شدند تا برای سومین هفته متوالی برابر مدعیان بالا نشین جدول به تساوی رضایت دهند.

سهرابیان شب رویایی رحمتی را خراب کرد

به گزارش "ورزش سه" شهر خودرویی‌ها که تحت هدایت سرمربی موقت خود استفان کوزین در دقیقه 9 توانستند با ضربه سر امین قاسمی نژاد به گل برتری برسند، در همان نیمه اول در آستانه از دست دادن برتری خود بودند امابا دو سیو متوالی و زیبا مهدی رحمتی توانست پنالتی به دست آمده برای سایپایی‌ها را مهار کند تا شاگردان کوزین با برتری روانه رختکن شوند. در نیمه دوم فشار شاگردان صادقی برای ثبت گل تساوی بیشتر شد اما خط دفاعی شهر خودرو و به ویژه مهدی رحمتی با واکنش های خود نگذاشت تا حساب کار به تساوی بینجامد.

 

این بازی پربرخورد که 7 دقیقه وقت اضافی از سوی داور برای آن اعلام شده بود، با حملات سایپا ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 99 مدافع سابق استقلال آرمین سهرابیان توانست با ضربه سری چکشی دروازه مهدی رحمتی هم‌بازی سابق خود را فرو بریزد و گل تساوی تیمش را در آخرین لحظه به ثمر برساند.

 

با این گل رحمتی از ثبت دوازدهمین کلین‌شیت خود در شبی که بسیار آماده نیز بود بازماند و سایپایی‌ها برای سومین هفته متوالی موفق به کسب امتیاز برابر تیم های مدعی جدول شدند.

دیدگاه‌ها