کد خبر : 1695464 | 22 تیر 1399 ساعت 15:52 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

جشن تولد متفاوت دو ستاره رئال در والدبباس

امروز جشن تولد وینیسیوس جونیور و خامس رودریگز دو ستاره باشگاه رئال مادرید است.

جشن تولد متفاوت دو ستاره رئال در والدبباس

به گزارش "ورزش سه"، امروز خامس و وینیسیوس در حالی پای به کمپ تمرینی رئال گذاشتند که اولی قدم در 29 سالگی و دومی قدم 20 سالگی گذاشته بود. دو ستاره ای که این روزها حال و هوایی کاملا متفاوت دارند.

 

 

1510686

 

 

خامس رودریگز امروز 29 ساله شد اما در رئال دیگر جایگاه سابق را ندارد و تبدیل به یک نیمکت نشین محض شده است. ارتباط او با زین الدین زیدان نیز قطع شده و بی تاب اتمام فصل و پیوستن به تیمی دیگر است.

خامس حاضر نشد با کاروان رئال به بیلبائو سفر کند و در بازی برابر آلاوس نیز روی سکوها حضور داشت. او فردا به گانادا نیز سفر نخواهد کرد.

ستاره کلمبیایی وضعیتی مشابه گرت بیل دارد و به نظر می رسد زین الدین زیدان دیگر هیچ تمایلی به استفاده از آنها ندارد. زیزو به خامس در بازی برابر سوسیداد از ابتدا میدان داد و بیل را نیز برابر مایورکا فیکس کرد ولی هر دو از این فرصت استفاده نکردند و در بازی های بعدی دیگر حتی در ترکیب نیز قرار نگرفتند. 

 

 

1509738

 

 

در سوی مقابل، وینسیوس قرار دارد که در فصل دوم حضورش در رئال توانسته بازی های بیشتری انجام دهد و با 1699 دقیقه حضور در زمین، بازیکنی تقریبا تاثیرگذار بوده است. بهترین نمایش اوم در ال کلاسیکو بود که توانست گل اول تیمش را به بارسا بزند. ستاره ای که بسیاری منتظر سال های آتی هستند تا با رفع نقایص و افزایش تجربه، بتواند تبدیل به یک ستاره بزرگ شود.

 

دیدگاه‌ها