کد خبر : 1695516 | 22 تیر 1399 ساعت 19:58 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت آقای گل سری آ از تیفوسی های لاتزیو!

چیرو ایموبیله، ستاره ایتالیایی و 30 ساله لاتزیو از دست برخی هواداران این تیم شکایت دارد.

عصبانیت آقای گل سری آ از تیفوسی های لاتزیو!

 

به گزارش "ورزش سه"، بیانکوچلستی بعد از آغاز دوباره مسابقات فوتبال در ایتالیا دچار افت محسوس و عجیبی شد و شاگردان سیمونه اینزاگی گه تا قبل از تعطیلی یکی از بخت های مسلم فتح عنوان قهرمانی بودند، حالا باید برای تثبیت جایگاه دوم با تیم هایی چون آتالانتا و اینتر مبارزه کنند. اگرچه چیرو ایموبیله در حال حاضر با یک گل برتری نسبت به کریستیانو رونالدو و با 29 گل بهترین گلزن سری آ محسوب می شود، اما او نیز در هفته های اخیر دچار افت محسوسی شده و یکی از دلایل نتایج دور از انتظار لاتزیو لقب گرفته است.

 

1502694

 

به نظر می رسد این روند نتیجه گیری به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده و آنها در شبکه های اجتماعی چیرو ایموبیله را مورد توهین قرار داده اند. اتفاقی که منجر به این واکنش متفاوت از سوی مهاجم 30 ساله و ایتالیایی شده است. اخبار حاکی از احتمال انتقال چیرو ایموبیله به بارسوناست و این روند ممکن است او را مصمم به جدایی از لاتزیو بکند.

 

چیرو ایموبیله گفت: "احتمالا برخی از حافظه کوتاه مدتی در مورد خاطرات دارند، بنابراین من از همه شما می خواهم که به خانواده ام کاری نداشته باشید. اگر می خواهید حرف زشت یا توهین آمیز بنویسید، مستقیما خودم را مورد خطاب قرار دهید. خانواده من هیچ ارتباطی با هیچ یک از این مسائل ندارند، متشکرم."

دیدگاه‌ها