کد خبر : 1695529 | 22 تیر 1399 ساعت 21:00 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاس پودولسکی:

سانه هنوز هم به کسب تجربه بیشتر نیاز دارد

لوکاس پودولسکی، ستاره سابق بایرن مونیخ می‌گوید که لروی سانه بازیکن فوق‌العاده ای است اما هنوز هم به کسب تجربه بیشتر نیاز دارد‌.

سانه هنوز هم به کسب تجربه بیشتر نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش و بعد از گمانه زنی های فراوان درباره لروی سانه، ننایتا انتقال این ستاره آلمانی به بایرن مونیخ رسمی شد تا این بازیکن فصل آینده را در بوندسلیگا و پر افتخار ترین تیم فوتبال آلمان توپ بزند. به طور قطع جذب این بازیکن 24 ساله قدرت تهاجمی تیم هانسی فلیک را افزایش خواهد داد و او می‌تواند حساب ویژه ای روی درخشش سانه باز کند.

 

 

1508149

 

 

حالا و در همین رابطه ستاره سابق بایرن مونیخ یعنی لوکاس پودولسکی به حمایت از لروی سانه پرداخته اما در عین حال معتقد است او باید فرم بهتری داشته باشد. پودولسکی گفت: " بایرن مونیخ بهترین بازیکنان را جذب می‌کند و سانه نیز بازیکنی عالی است. البته او هنوز هم می تواند پتانسیل بیشتری از خود به نمایش بگذارد.

 

پودولسکی در ادامه گفت: " سانه هنوز بهترین ساعته نرسیده است. او هنوز هم برای چند فصل دیگر به کسب تجربه نیاز دارد. با این وجود او بازیکنی است که همواره در ترکیب تیم ملی حضور دارد."

 

 

1508646

 

 

پودولسکی در پایان ضمن تمجید از عملکرد فوق‌العاده هانسی فلیک در بایرن مونیخ گفت: " شما می توانید به وضوح مشاهده کنید که بایرن مونیخ تحت هدایت فلیک چه عملکردی ارائه داده و فکر می‌کنم که کار او بسیار فوق‌العاده بوده است."

دیدگاه‌ها