کد خبر : 1695643 | 23 تیر 1399 ساعت 14:07 | 44.8K بازدید | 7 دیدگاه

رمضانی: هرروز یک داستان جدید، دیگر خسته شدیم

داستان فیلم لو رفته از عارف غلامی چیست؟

سرپرست استقلال می گوید عارف غلامی از بعد بازی با تراکتور در خانه اش است و شرایط جسمانی خوبی ندارد.

داستان فیلم لو رفته از عارف غلامی چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دیدار تراکتور و استقلال بود که مسئولان باشگاه استقلال از وجود علائم کرونا در بدن عارف غلامی مدافع تیم خود حرف زدند. در این باره گفته شدکه غلامی بعد از بازی با تراکتور دچار تب و لرز شدید شده و سی تی اسکن ریه از او انجام شده است. ظاهرا در سی تی اسکن ریه غلامی هم موارد مشکوک به کرونا دیده شده و قرار است او امروز تست بدهد.


در چنین شرایطی اما انتشار یک فیلم از غلامی شایعات را درباره او زیاد کرده است. در این ویدئو که مشخص نیست برای چه زمانی است مدافع استقلال در یک بازی فوتبال محلی حاضر شده و همراه با دوستانش است و گفته می شود این فیلم برای بعد از دیدار با تراکتور است. مساله ای که مسئولان استقلال آن را تکذیب می کنند.


سعید رمضانی، سرپرست استقلال در واکنش به انتشار ویدئوی فوتبال بازی کردن غلامی بعد از دیدار با تراکتور به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «من واقعا از این همه حاشیه و داستان خسته شدم و دیگر کشش این ماجراها را ندارم. متاسفانه ما اصل داستان را رها کردیم و به فرعیات می پردازیم. اصل فوتبال در حال نابودی است اما متاسفانه برخی فقط دنبال چیزهایی هستند که هیچ ارزشی ندارد.»


وی درباره وضعیت جسمانی عارف غلامی تاکید کرد: «عارف غلامی از بعد بازی با تراکتور در خانه اش حضور داردو حال جسمی اش هم خوب نیست. ما دنبال این هستیم تا هرطور شده امروز از او تست بگیریم و وضعیت نهایی اش مشخص شود. عارف علائم کرونا دارد و دلیلی بر دروغ گفتن در این خصوص نیست. من واقعا دلیل این همه حاشیه را نمی دانم.»


رمضانی در پایان افزود: «کاش آنهایی که هرروز برای رسیدن به منافع خود یک ماجرای جدید به راه می اندازند، کمی به این فکر می کردند که استقلال این روزها چه اتفاقات بدی را پشت سر می گذارد. متاسفانه استقلال درگیر اتفاقی شده که گذراندنش بسیار دشوار است. فقط امیدوارم خدا به ما کمک کند.»

دیدگاه‌ها