کد خبر : 1695673 | 23 تیر 1399 ساعت 15:43 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

روستایی: هم اتاقی برزگر بودم اما ترسی ندارم

مهاجم جوان پرسپولیس که در تبریز هم اتاقی آریا برزگر بوده، بعد از مثبت شدن تست کرونای این بازیکن به توضیح آن پرداخت.

روستایی: هم اتاقی برزگر بودم اما ترسی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل ماشین سازی، خبر نگران کننده از اردوی پرسپولیس مربوط به مثبت شدن تست کرونای آریا برزگر بود. آریا برزگر که در تبریز هم اتاقی امیر روستایی بوده، اکنون نگرانی بزرگی را شکل داده که شاید این بیماری را شیوع داده باشد. با این حال توضیحات امیر روستایی به ایران ورزشی در اینباره جالب توجه است. 

 

وی در ابتدا درباره بازی در شرایط کرونا و شروع لیگ گفت: بالاخره کرونا در همه جای دنیا هست و متأثر از این موضوع کرونا در کشور ایران هم وجود دارد و همه مشاغل به نوعی درگیرش هستند اما شرایط خوبی در ورزشگاه محل تمرین ما وجود دارد. خوشبختانه ما همه چیز را رعایت می‌کنیم و همه دیدند که با چه نظمی و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی چطور در هواپیما نشستیم و راهی تبریز شدیم. خیلی روی این عقیده‌ام هستم که اگر رعایت کنیم، با مشکلی مواجه نمی‌شویم و کرونا نمی‌گیریم و با سلامتی کارمان را ادامه می‌دهیم. 

 

روستایی که در تبریز با آریا برزگر هم اتاقی بود درباره مثبت شدن تست کرونای این بازیکن می‌گوید: در پایان تمرین روز شنبه تست کرونا دادم و جواب تست‌ام منفی شد و ترسی از این موضوع ندارم که من هم کرونا گرفته‌ باشم. برای همبازی عزیزم هم آرزوی سلامتی و اطمینان دارم که دوست خوبم خیلی زود خوب می‌شود و مانند همه بازیکنانمان سلامتی‌اش را به دست خواهد آورد.

 

مهاجم پرسپولیس درباره بازی این هفته تیمش برابر فولاد نیز گفت: امیدوارم که مشکل فولادی‌ها حل شده و بازی هم برگزار شود. ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم و قطعاً در بازی با فولاد هم فقط برای برد به مصاف حریف می‌رویم. اصلاً اینطور نیست که با بیشتر شدن اختلاف امتیازی کار را تمام شده بدانیم و ذره‌ای از تلاشمان کم کنیم چون دنبال این هستیم که بیشترین امتیازات را جمع کنیم.

دیدگاه‌ها