کد خبر : 1695676 | 23 تیر 1399 ساعت 15:46 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

شاید 40-50 سال مربیگری کنم

کریمیان: گفتند سرمربی شوی می سوزی

مهرداد کریمیان برای دومین بار سرمربی شاهین شد اما عمر سرمربیگری اش از سه هفته در این تیم بیشتر نشد.

کریمیان: گفتند سرمربی شوی می سوزی 

به گزارش" ورزش سه" مهرداد کریمیان فصل متفاوت و عجیبی را در شاهین بوشهر تجربه کرد. او به عنوان دستیار بومی، کارش را کنار عبدالله ویسی شروع کرد و با کنار رفتن این سرمربی در هفته پنجم، نفر اول کادرفنی شد. کریمیان در چند بازی به عنوان سرمربی موقت حضور داشت که میشو کریستیچوویچ، هدایت شاهین بوشهر را به عهده گرفت. شاهین با میشو روزهای خوبی را تجربه کرد که ناگهان ویروس کرونا در همه کشورهای دنیا شیوع پیدا کرد. با این اتفاق، میشو تصمیم گرفت دیگر به ایران نیاید. بر این اساس، مهرداد کریمیان باز هم سرمربی شد.


کریمیان که در موقعیت سختی هدایت تیم را به عهده گرفت، نتوانست نتایج خوبی به دست بیاورد و بعد از شکست 5 بر یک مقابل ذوب‌آهن اصفهان استعفا داد. استعفایی که خیلی زود با آن موافقت شد و حالا شاهین بدون سرمربی و بلاتکلیف مانده. مهرداد کریمیان سرمربی سابق شاهین بوشهر، در رابطه با شرایط تیم، استعفایش و... صحبت‌های جالبی دارد.


 استعفا 


با توجه به نتایجی که به دست آمد، می‌خواستم دست باشگاه را باز بگذارم که اگر کسی می‌تواند به تیم کمک کند، بیاورند. عملکرد فنی‌مان خوب بود اما نتیجه خوبی رقم نخورد. ما در بازی با ذوب‌آهن، روز فوتبال‌مان نبود. 5 گل خوردیم که اینها توجیهی نداشت و نمی‌شد از عملکرد تیم دفاع کرد. باشگاه هم خیلی زود جلسه تشکیل داد و با استعفایم موافقت کرد.


شرایط شاهین بوشهر 


شرایط سخت است اما امتیازات نزدیک است و 18 امتیاز دیگر باقی مانده. قطعاً می‌شود شرایط را ایده‌آل کرد. اگر همه با هم تلاش کنند، موفقیت و ماندن در لیگ برتر دور از دسترس نیست. زمانی که میشو آمد و نتایج خوبی گرفتیم، شرایط مثل الان بود. الان هم فرصت خوبی برای سرمربی جدید است. ضمن اینکه بازی‌های پیش‌رو، بازی‌های مهمی هستند که می‌توانند به تیم کمک کنند.بازی با پارس و سایپا، پیروزی حکم 6 امتیاز دارد. البته کار برای مربی جدید قطعاً سخت است چون شناخت کاملی از تیم ندارد و برای آشنا شدن هم زمان می‌خواهد.


کمک به سرمربی جدید 


من قراردادم را فسخ کردم و دیگر در شاهین نیستم.خودم دوست نداشتم با این شرایط بمانم. اگر مربی بودم، می‌ماندم اما 3 هفته سرمربی بودم و وجهه خوبی در تیم و بازیکنان ندارد که به عنوان مربی بمانم.

 


دارکو دراژیچ 


او هم الان بلاتکلیف است. زمانی که من سرمربی شدم، از باشگاه خواستم یک مربی باتجربه به تیم اضافه کند که دارکو را آورد. او در ایران زیاد کار کرده بود که قرار شد به عنوان مربی، مشاور فنی یا مدیر فنی به تیم کمک کند. در بازی با ذوب‌آهن هم کنار ما بود و در جلسات و هتل هم ما را همراهی کرد اما نمی‌دانم الان شرایط او چه می‌شود. 


فقط سرمربیگری؟


وقتی با بازیکن به عنوان سرمربی برخورد کردی، دیگر جالب نیست به عنوان مربی همان‌جا باشی. شاید در خارج این اتفاق زیاد بیفتد اما شرایط فوتبال ما متفاوت است. به هر حال من هدفم فقط کمک به تیم بوده. 2 تا مربی عوض شد که من به خاطر اینکه تیم لنگ نماند، قبول کردم سرمربی باشم. نمی‌دانم اسمش را می‌شود از خودگذشتگی گذاشت یا نه اما خیلی‌ها به من گفتند به عنوان مربی کار خودت را انجام بده و سال‌ها در تیم بمان. حتی گفتند سرمربی شوی، می‌سوزی اما من فقط می‌خواستم کمک کنم. بمن اول راه هستم و می‌توانم تجربه‌های زیادی به دست بیاورم. وقت یاد گرفتن است. شاید 40، 50 سال هم مربیگری کنم .

دیدگاه‌ها