کد خبر : 1695724 | 23 تیر 1399 ساعت 19:41 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

مکتب سپیدرود ایستاده مردن را به ما آموخته است

صحبت‌های جنجالی ناظمی علیه ملوان و شاهین بوشهر

مدیرعامل سپیدرود با اعلام اینکه ناداوری‌ها علیه این باشگاه تعمدی است، مدعی شد که از باشگاه شاهین نیز بابت مذاکره با سرمربی تیمش نیز شکایت خواهند کرد.

صحبت‌های جنجالی ناظمی علیه ملوان و شاهین بوشهر

به گزارش "ورزش سه"، افشین ناظمی با تأکید بر اینکه حق خوری های سیستماتیک در حال خشکاندن ریشه سپیدرود است گفت: اشتباهات داوری برعلیه ما از اشتباه گذشته است و به تعمد تبدیل شده که یک سویش بر علیه ما و سوی دیگر به نفع رقیبان جدولی ما سوت می خورد.

مدیرعامل سپیدرود رشت با اشاره به اتفاقات داوری دیدار با گلر مدعی شد: در کرج مدافع گل ریحان چنان اسپکی می زد که شهرام محمودی در تیم ملی والیبال توانایی اش را ندارد. داور جلوی چشمش پنالتی ما را نمی‌گیرد و تمام سوت‌هایش به ضرر ماست و بعد در یک مسابقه دیگر سر هیچ و پوچ از دقیقه ۴۰ دو بازیکن به نفع رقیب جدولی ما اخراج می‌شوند و از اعلام یک پنالتی هم به ضررشان چشم پوشی می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه هنوز فوتبالی های رشتی خاطره تلخ بازی فجر سپاسی – ملوان را در شیراز از یاد نبرده‌اند گفت: کسی که در مسابقه رفت نیم ساعت زمین فوتبال را با پارک شهر اشتباه گرفته بود و درون زمین جولان می‌داد و بازی را متوقف کرد و باشگاهش سال‌هاست با رانت دولتی و حمایت روسای هیات‌ها در ادوار مختلف و فدراسیون تا امروز نفس کشیده برای ما دم از اخلاق می‌زند.

ناظمی با دعوت از کمیته انضباطی و اخلاق در آنالیز مسابقه روز گذشته ملوان – مس افزود: در رشت اعضای کادر و بازیکنان و خبرنگاران را به ورزشگاه راه نمی‌دهند و آن وقت ۱۰ درصد جمعیت انزلی در ورزشگاه هستند و با هر سوتی به زمین هم می‌ریزند و متاسفانه غوغاسالاری و بی‌اخلاقی به یک شاخصه نتیجه‌گیری تبدیل شده که البته ما سپیدرودیم و مکتب ما اجازه هر کاری نمی‌دهد.

 

بازیکن پیشین باشگاه سپیدرود با اشاره به پیشینه باشگاهش گفت: سپیدرود توسط مرحوم صومی با وفاداری به مکتب شاهین که استوار بر اخلاق جوانمردانه و روح تمیز ورزش بود بنیان گذاشته شد و اگر می‌خواستیم مثل بعضی تیم‌ها تن به هر بی‌اخلاقی بدهیم سال‌های زیادی را در فراموشخانه لیگ روزگار نمی‌گذراندیم. نام ما سپیدرود است و از شکست خوردن نمی‌ترسیم اما در تلاش کردن هرگز شکست نمی‌خوریم و ایستاده مردن را از بزرگترهای خود به ارث برده‌ایم.

مدیرعامل سپیدرود با اعلام حمایت کامل از مهدی پاشازاده و ماندنش در سپیدرود گفت: ایشان با ما قرارداد دارد و آینده ورزشی او و سپیدرود با هم گره خورده است و بدون شک اتقاقات خوبی با ادامه روند همکاری برای هر دو طرف خواهد افتاد و حالا حالاها طرفین با هم کار دارند.

 

ناظمی با انتقاد از مدیریت شاهین بوشهر برای مذاکره با مربی این تیم گفت: حق شکایت برای ما محفوظ است و امروز با مسئولان فدراسیون در این ارتباط صحبت کردیم و قرار نیست برای ماندن دست به هر حرکت غیر‌اخلاقی بزند و بدون تردید سپیدرود این اتفاقات را پیگیری خواهد کرد و با اینکه مسئولان بلند پایه بوشهر با من تماس گرفتند ضمن احترام به مردم خونگرم جنوب اما نمی‌توانم از حق سپیدرود گذشت کنم.

دیدگاه‌ها