کد خبر : 1695805 | 24 تیر 1399 ساعت 10:22 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

در انتظار شناسایی چهارمین مربی فصل ماشین سازی!

تیم ماشین سازی تبریز به زودی چهارمین سرمربی این فصل خود را خواهد شناخت.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته در خبری عجیب باشگاه ماشین سازی جدایی سرمربی خود رضا مهاجری را تایید کرد تا یک تغییر جدید در کادرفنی تیم های لیگ برتری رقم بخورد. این در حالی است که کمتر از یک ماه از حضور او در تیم سبزپوش تبریزی می‌گذشت و مهاجری وعده ساخت تیمی قدرتمند را به تبریزی ها داده بود.

او سومین سرمربی این فصل ماشینی ها بود که حالا تیم دیگری را برای حضور انتخاب کرده است. در ابتدای فصل رسول خطیبی هدایت ماشین را برعهده گرفت اما در نیم فصل جای خود را به احد شیخ لاری داد. این پیشکسوت فوتبال آذربایجان عملکرد خوبی در ماشین سازی نداشت و بعد از شکست های متوالی، از سمت خود کنار رفت تا مهاجری سرمربی قدیمی ترین تیم آذربایجان شود.

 

1511085

 

حالا با پایان همکاری مهاجری، ماشین سازی به زودی چهارمین سرمربی این فصل خود را معرفی خواهد کرد. فاصله آن ها با تیم های پایین جدولی در هفته اخیر کمتر و کمتر شده و حالا در آستانه بازی حساس برابر ذوب آهن، این تغییر در کادرفنی شرایط را سخت تر هم خواهد کرد.

آن ها در شش هفته آینده با تیم های گل گهر، ذوب آهن، پارس و سایپا دیدار خواهند کرد و در صورت عدم کسب نتیجه، ممکن است که به شکل عجیبی شگفت زده شوند.

دیدگاه‌ها