کد خبر : 1695854 | 24 تیر 1399 ساعت 13:25 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی بلژیک

آینده رئال مادرید در دستان هازارد خواهد بود

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک می‌گوید ادن هازارد ستاره این تیم در آینده در رئال مادرید خواهد درخشید و موفقیت‌های بزرگی برای این تیم به ارمغان خواهد آورد.

آینده رئال مادرید در دستان هازارد خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"‌، سرمربی تیم ملی بلژیک روبرتو مارتینز با ستایش از ادن هازارد ستاره این تیم و رئال مادرید می‌گوید هازارد در رئال خواهد درخشید و برای سفیدپوشان شهر مادرید موفقیت‌های بزرگی به ارمغان خواهد آورد.

 

ادن هازارد در ژوئن 2019 بعد از ماه‌ها گمانه‌‌زنی درباره آینده‌اش باشگاه وقت خود چلسی را ترک کرده و با قراردادی بزرگ راهی رئال مادرید شد. هازارد 29ساله در دوران 7ساله حضور در انگلیس خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمین دنیا مطرح کرده و انتظار می‌رود در سانتیاگو برنابئو هم درخشان ظاهر شود.

 

1511132

 

 اما او در اسپانیا تا این لحظه به دلیل مصدومیت‌های متعدد نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود. مارتینز که در تیم ملی بلژیک سرمربی او است ولی می‌گوید آینده رئال در دستان هازارد است و او بسیار موفق خواهد شد.

 

مارتینز در این باره گفت:" ارزیابی من از هازارد در رئال کاملا مثبت است چون وقتی می‌خواهید یک بازیکن را ارزیابی کنید باید روزهای خوب و بد او را در کنار هم ببینید. امسال در دوران فوتبالی ادن سخت‌ترین سال بوده چون او هیچوقت این تعداد بازی را از دست نداده بود".

 

سرمربی تیم ملی بلژیک در ادامه گفت:" هازارد در رئال مادرید نشان داده ستاره‌ای است که یک باشگاه بزرگ می‌تواند پروژه آینده‌اش را حول او بسازد. شک ندارم که او در رئال موفقیت‌های بزرگی بدست خواهد آورد و برای باشگاه و هواداران موفقیت‌های بزرگی خواهد ساخت. توقف لالیگا به دلیل کرونا فرصتی در اختیار ادن گذاشته تا پیش از پایان فصل چند بازی انجام دهد و این خیلی خوب است".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها