کد خبر : 1695895 | 24 تیر 1399 ساعت 17:21 | 63.6K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش آاس؛

چلسی در آستانه جذب بهترین دروازه بان جهان

نشریه آاس امروز ادعا کرد که باشگاه چلسی قصد پرداخت بند فسخ 120 میلیون یورویی یان اوبلاک گلر اتلتیکو مادرید را دارد.

چلسی در آستانه جذب بهترین دروازه بان جهان

به گزارش "ورزش سه"، یک تابستان دیگر و بازهم اخبار جدایی یان وبلاک. گلر اسلوونیایی اتلتیکو مادرید که از نظر بسیاری بهترین دروازه بان دنیاست، سخت مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفته و گفت و گو های مثبتی نیز بین طرفین صورت گرفته است.

 

 

1511148

 

 

چلسی حاضر است برای جذب اوبلاک بند فسخ 120 میلیون یورویی او را نیز فعال کند تا به این ترتیب او تبدیل به گران ترین دروازه بان جهان شود. این رکورد هم اکنون در اختیار کپا آریسابالاگا دروازه بان اسپانیایی چلسی قرار دارد و باشگاه لندنی می تواند بار دیگر این رکورد  را ترقی بدهد.

چلسی اخیرا با رقمی بالا تیمو ورنر را به خدمت گرفت ولی برای تقویت هر چه بیشتر خود قصد دارد مبلغ هنگفتی دیگر را برای اوبلاک هزینه کند. این درخواست ویژه فرانک لمپارد سرمربی چلسی از رومن آبراموویچ مالک باشگاه است. لمپارد اعتقاد زیادی به کپا ندارد و در برخی مقاطع فصل ترجیح داد از ویلی کابه یرو به جای کپا استفاده کند.

اوبلاک آوریل 2019 بود که قراردادش با اتلتیکو را تا 2023 تمدید کرد و رقم فسخ او از 100 میلیون یورو به 120 میلیون یورو افزایش پیدا کرد. اتلتیکو قطعا تمایلی برای از دست دادن اوبلاک ندارد ولی اگر این بازیکن با چلسی به توافق برسد و بند فسخ او فعال شود، چاره ای جز قبول این جدایی نخواهد داشت.

اوبلاک امسال در نبرد برای جایزه سامورا(بهترین گلر فصل لالیگا) قافیه را به تیبو کورتوا باخته است.

 

دیدگاه‌ها