کد خبر : 1695900 | 24 تیر 1399 ساعت 17:53 | 65.7K بازدید | 6 دیدگاه

غل و زنجیری از طلا به پای آزمون

زنیت و فروش سردار به قیمت 30 لامبورگینی!

زنیت قصد ندارد سردار آزمون، مهاجم گلزن و ایرانی خود را با رقمی کمتر از 30 میلیون یورو به فروش برساند.

زنیت و فروش سردار به قیمت 30 لامبورگینی!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان سردار آزمون در زنیت و تیم ملی ایران در سال های اخیر باعث بروز اخبار و شایعات فراوانی در مورد احتمال انتقال او به لیگ های معتبر اروپایی شده و سری آ به عنوان یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن پیش بینی شده است. دو باشگاه نامدار میلان و ناپولی برای جذب سردار آزمون پیشقدم شده اند، اما به نظر می رسد کار آسانی پیش رویب آنها برای جذب سردار نیست.

 

1509644

 

نشریه کالچومرکاتو امروز در گزارشی مدعی شد زنیت در موقعیت فعلی از نظر مالی در شرایط خوبی قرار دارد و به همین دلیل راضی به فروش سردار آزمون با رقمی زیر 30 میلیون یورو نمی شود. این نشریه در ادامه اذعان داشت زنیت نیازی به پول فروش سردار ندارد و به همین دلیل برای جذایی او حاضر به دادن تخفیف نیست.

 

بدین ترتیب به نظر می رسد کار تیم های ایتالیایی و دیگر باشگاه ها برای خرید سردار آزمون بسیار دشوار خواهد بود. شیوع ویروس کرونا و کاهش درآمدهای باشگاه ها حتی گریبان نام های بزرگ اروپایی را نیز گرفته و بسیاری از کارشناسان پیش بینی فصل نقل و انتقالی نه چندان هیجان انگیز را در ماه های پیش رو کرده اند. درخواست 30 میلیون یورو برای فروش سردار آزمون رقم قابل توجه و هنگفتی به شمار می آید و باید دید آیا تیم هایی چون میلان یا ناپولی با این شرایط نیز برای خرید آزمون وارد عمل خواهند شد یا خیر.

دیدگاه‌ها