کد خبر : 1695902 | 24 تیر 1399 ساعت 17:55 | 14.1K بازدید | 3 دیدگاه

شکایت رسمی سپیدرود از پاشازاده و شاهین بوشهر

باشگاه سپیدرود به دنبال احقاق حق خود در خصوص جدایی عجیب مهدی پاشازاده یک هفته بعد از قبول هدایت این تیم و حضورش در شاهین بوشهر است.

شکایت رسمی سپیدرود از پاشازاده و شاهین بوشهر

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده تنها دو بازی پس از حضور در تیم سپیدرود، در شرایطی که تحت قرارداد این باشگاه قرار داشت، شاهین شهرداری بوشهر مذاکره و قرارداد جدیدی با این تیم بست. موضوعی که اکنون مورد اعتراض باشگاه سپیدرود قرار گرفته است. 


باشگاه سپیدرود اکنون قصد دارد اقدامات قانونی را در این خصوص برای جدایی مهدی پاشازاده در نظر بگیرد و در این راستا، سیامک میرزازاد، وکیل باشگاه سپیدرود به توضیح درباره این شرایط پرداخته است: مهدی پاشازاده با باشگاه سپیدرود برای هفت هفته قرارداد امضا کرد و باشگاه برای دو هفته ای که ایشان در تیم بود تعهدات قراردادی خود را به طور کامل به انجام رسانده است. برای ایشان در بهترین هتل شهر سوئیت گرفت و مبلغی را هم به عنوان پیش پرداخت به وی پرداخت کرد.

 

 

1510788

 

 

این در حالیست که باشگاه شاهین در خصوص مذاکره و جذب پاشازاده ادعا کرده که عدم رعایت تعهدات باشگاه سپیدرود باعث این موضوع شده است که از سوی سپیدرود رد شده است: باشگاه تعهدات خود را به آقای پاشازاده تاکنون انجام داده است و قطعا صرف نظر از ارجاع موضوع تخلف پاشازاده به کمیته انضباطی باشگاه جهت دفاع از حقوق حقه باشگاه سپیدرود، هم از ایشان به مراجع ذیصلاح در فدارسیون فوتبال شکایت خواهد کرد و هم از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به جهت این اقدام غیرحرفه ای و غیرقانونی، علیرغم اطلاع از تحت قرارداد بودن یک سرمربی، با ایشان شب مسابقه شروع به مذاکره می کنند و سپس اقدام به انعقاد قرارداد کردند که این هم دومین تخلف این باشگاه محسوب می شود.

 

وکیل باشگاه سپیدرود با اشاره به تخلف سرمربی سابق خود گفته: مهدی پاشازاده در صورتی که سرمربی رسمی سپیدرود بوده شب قبل از مسابقه با تیم دیگری مذاکره می کند. ایشان علیرغم مذاکرات تلفنی مسئولان تیم و در حالیکه قرار بود پاشازاده از امروز تمرینات خود را با تیم آغاز کند، با تیم شاهین بوشهر قرار گذاشته و قرارداد خود را با این تیم منعقد کرده است. اما تخلف بزرگتر را شهرداری بوشهر انجام داده است که وقتی یک مربی با باشگاهی قرارداد دارد با او مذاکره می کند. عضو بلندپایه شورای شهر بوشهر قبل از آن با مدیرعامل باشگاه سپیدرود برای انتقال پاشازاده صحبت کرده که با مخالفت صریح ناظمی برای انتقال روبرو می شود، اما باز به طور مستقیم با این مربی مذاکره و قرارداد امضا می کنند. به عبارتی می‌توان گفت دوستان تخلف مذاکره با سرمربی تیمی دیگر را با امضای قراردادی غیرقانونی تکمیل کردند. ایشان در شرایط بسیار سختی باشگاه را ترک کردند و ما از حق باشگاه و هواداران سپیدرود قطعا نمی گذریم و دفاع خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها