کد خبر : 1695935 | 24 تیر 1399 ساعت 21:12 | 51.3K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره برزیلی دوباره در راه نوکمپ؛

نیمار- بارسلونا؛ به یک دلیل این بار شدنی ست!

با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد نیمار در سال 2022، پاری سن ژرمن مشکلی با فروش او در این تابستان ندارد.

نیمار- بارسلونا؛ به یک دلیل این بار شدنی ست!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در دو سال گذشته تا آستانه بازگشت به لالیگا پیش رفته و هر بار به دلایلی این انتقال منتفی شده است. اما نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد اگرچه نیمار از بازگشت به بارسلونا ناامید شده، اما مدیران پاری سن ژرمن در حال قبول این واقعیت هستند که ممکن است مجبور شوند زودتر از مود مقرر نیمار را به فروش برسانند.

 

1511224

 

این ستاره برزیلی در سال 2017 و با قراردادی 198 میلیون پوندی از نوکمپ راهی پاریس شد، اما حالا شایعات در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا در حال افزایش است. پاری سن ژرمن به خوبی می داند که نیمار علاقه ای به تمدید قرارداد نداشته و در رویای بازگشت به نوکمپ و همبازی شدن دوباره با دوستان صمیمی اش از جمله لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه است.

 

قرارداد این بازیکن در تابستان سال 2022 به اتمام می رسد و هر چفدر بیشتر به موعد پایان قرارداد نزدیک شویم، پاری سن ژرمن مجبور است نیمار را با رقم کمتری به فروش برساند.

 

اگرچه بارسلونا نظر از نظر مالی اوضاع مساعدی ندارد، اما فروش بازیکنانی چون عثمان دمبله، ساموئل اومیتی، فیلیپه کوتینیو و ایوان راکیتیچ می تواند منابع مالی لازم برای خرید نیمار را فراهم کند. این بار و بر خلاف گذشته ممکن است خود مدیران پاریس علاقمند به فروش نیمار باشند و این باعث می شود کار مشتریان برای خرید این مهره ارزشمند و 28 ساله آسان تر شود.

دیدگاه‌ها