کد خبر : 1695967 | 25 تیر 1399 ساعت 00:00 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

خدایی: سرمربی ما تجربه بالایی دارد؛

جوانگرایی، هدف شهرخودرو از انتخاب بختیاری‌زاده

نایب رییس هیات مدیره باشگاه شهر خودرو درباره دلایل انتخاب سرمربی جدید این تیم صحبت کرد.

جوانگرایی، هدف شهرخودرو از انتخاب بختیاری‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، مقصود خدایی درباره انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال شهرخودرو اظهار کرد: پس از موافقت هیات مدیره باشگاه با استعفای سرآسیایی، گزینه‌های مختلفی را پیش رو داشتیم و در نهایت تصمیم گرفتیم تا هدایت تیم را بر عهده بختیاری‌زاده قرار دهیم.

 

او ادامه داد: بختیاری‌زاده به‌عنوان یک مربی جوان و اخلاق‌مدار برنامه خوبی را به ما ارائه داده بود و تصمیم اعضای هیات مدیره نیز این بود تا بتوانیم جوانگرایی خودمان را ادامه دهیم.

 

نایب رئیس باشگاه شهرخودرو اضافه کرد: به هر حال باشگاه شرایط ویژه‌ای داشت و با توجه به نزدیک بودن بازی باید تصمیمی می‌گرفتیم که برای باشگاه مثمر ثمر باشد که ان‌شاالله همین طور هم خواهد بود. بختیاری‌زاده هم‌نسل مربیان جوان همچون یحیی گل‌محمدی است و در دوره بازی‌هایش در فوتبال نیز تجارب بسیار خوبی همچون حضور در جام جهانی و آسیا را دارد و در بخش مربیگری نیز در کنار مربیان مختلفی کار کرده‌اند و هدایت تیم‌های مختلفی را برعهده داشتند. قطعا با توجه به جوانی ایشان و تجارب بالایی که دارد، می‌تواند به تیم شهرخودرو را در ادامه بازی‌ها و البته باشگاه‌های آسیا کمک کند.

 

خدایی یادآور شد: از همه اهالی فوتبال در مشهد درخواست داریم تا به ایشان و باشگاه کمک کنند تا بتوانیم روند خوب خودمان را ادامه دهیم و دل هواداران را نیز شاد کنیم.

دیدگاه‌ها