کد خبر : 1696017 | 25 تیر 1399 ساعت 11:59 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت کامیابی نیا به زمین؛

پرسپولیس مقابل فولاد سورپرایز ندارد؟

سرخپوشان تهرانی در حالی برابر فولاد قرار می‌گیرند که با بازگشت کمال کامیابی نیا، احتمالا سعید حسین پور نیمکت نشین خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نکات جالب ترکیب پرسپولیس در بازی با ماشین سازی تبریز حضور سعید حسین پور جوان در ترکیب بود. باتوجه به غیبت کامیابی نیا، احمد نوراللهی یک خط عقب تر رفته و جا برای حضور حسین پور باز شده بود تا این بازیکن جوان فرصت بازی در لیگ برتر را پیدا کند. اما حالا با بازگشت کامیابی نیا احتمالا گل محمدی شگفتی خاصی را در ترکیب خود نخواهد داشت.


پرسپولیس البته بازیکنان جوان دیگری هم دارد که شاید بعد از قطعی کردن قهرمانی فرصت بازی پیدا کنند؛ احسان حسینی، امیر روستایی، آریا برزگر، محمد حسینی و... بازیکنانی هستند که در تمرین عملکرد خوبی داشته اند و گزینه تعویض به حساب می‌آیند. در این بین برزگر به خاطر ابتلا به کرونا فعلا چند هفته از میادین دور خواهد بود.


همچنین حضور کامیابی نیا سبب خواهد شد تا فولادی ها کار سختی برای عبور از کمربند میانی پرسپولیس داشته باشند. زوج کمال و نوراللهی در سال های اخیر نمایش های درخشانی را در خط هافبک سرخپوشان ارائه کرده اند و علاوه بر فاز دفاعی، در حمله نیز مشارکت داشته اند و به خصوص روی توپ سوم و شوتزنی، بازیکنان خطرناکی محسوب می‌شوند.

 

1511289

دیدگاه‌ها