کد خبر : 1696061 | 25 تیر 1399 ساعت 15:10 | 109.1K بازدید | 4 دیدگاه

پس از اصرارهای باشگاه کاتالان

پاسخ نهایی پی اس جی به بارسا در مورد نیمار

باشگاه پاری سن ژرمن تنها به یک شرط حاضر خواهد شد نیمار را به بارسلونا واگذار کند.

پاسخ نهایی پی اس جی به بارسا در مورد نیمار

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، یک سال پیش، نیمار با هر دو باشگاه رئال و بارسا وارد مذاکره شد تا راهی برای خلاصی از دست پی اس جی پیدا کند. رئال دو هفته به اتمام نقل و انتقالات تابستانی از جذب او منصرف شد ولی بارسلونا تا آخرین روزها در تلاش بود تا ستاره برزیلی را بازگرداند ولی با توجه به رقم درخواستی بالای پی اس جی، به هدف خود نرسید.

 

 

1511224

 

 

هم نیمار و هم بارسلونا همچنان تمایل به همکاری دوباره دارند ولی طبق ادعای اکیپ، این انتقال حداقل در تابستان امسال غیرممکن خواهد بود.

سران پی اس جی دو سناریو را در مورد نیمار دنبال می کنند. آنها قصد دارند به هر طریق ممکن با ستاره برزیلی تمدید کنند و متن قراردادی جدید را نیز آماده کرده اند ولی نیمار هنوز حاضر به شروع مذاکرات نشده است. تلاش ها در طول سال ادامه خواهد داشت و اگر به نتیجه ای ختم نشود، آنگاه پی اس جی شرایط فروش نیمار در تابستان 2021 را بررسی خواهد کرد.

 

 

1501699

 

 

در همین رابطه شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که پی اس جی در پاسخ به درخواست بارسا برای نیمار اعلام کرده است که 80 میلیون یورو به علاوه عثمان دمبله را در ازای انتقال ستاره برزیلی قبول خواهند کرد اما از این از عهده بارسا خارج به نظر می رسد چرا که هدف اول این باشگاه جذب لائوتاور مارتینز است.

ستاره آرژانتینی پس از پایان کار بارسا و اینتر در رقابت های اروپایی احتمالا با 70 میلیون یورو  و در ازای انتقال جونیور فیرپو به اینتر، راهی بارسا خواهد شد و با توجه به محدود بودن منابع مالی بارسا، جذب نیمار حداقل تابستان امسال بعید به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها