کد خبر : 1696247 | 26 تیر 1399 ساعت 14:30 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعا در انگلیس

جانشین سانه در سیتی از اسپانیا می آید

فران تورس ستاره جوان والنسیا با منچسترسیتی به توافق شخصی دست یافته و احتمالا جانشین لروی سانه خواهد شد.

جانشین سانه در سیتی از اسپانیا می آید

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه ستاره آلمانی چندی پیش با قراردادی 5 ساله راهی بایرن مونیخ شد. منچسترسیتی که به حکم یوفا از حضور در لیگ قهرمانان برای دو فصل محروم شده بود، توانست این رای را در دادگاه حکمیت ورزشی(CAS) برگرداند و حالا می تواند با خیال راحت اقدام به خرید بازیکن کرده و با ستاره های بزرگش نیز تمدید کند.

 

 

1511599

 

 

سیتی که پس از رفتن سانه به دنبال جانشین برای اوست، با فران تورس بال راست 20 ساله والنسیا به توافق دست یافته و طبق ادعای منابع انگلیسی این بازیکن به زودی شاگرد پپ گواردیولا خواهد شد.

 

از قرارداد تورس با والنسیا تنها یک سال باقیمانده و او تمامی پیشنهادات تمدید را نیز رد کرده است. علی رغم بند فسخ 100 میلیون یورویی و مخالفت والنسیا با جدایی این بازیکن، بعید به نظر می رسد که در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب از سیتی، تورس فصل بعد را نیز در والنسیا به فوتبالش ادامه دهد. پس از توافق شخصی بازیکن با سیتی، حالا مذاکرات باشگاه انگلیسی با والنسیا تعیین کننده خواهد بود.

گواردیولا معتقد است فران تورس می تواند جانشینی خوب برای لروی سانه باشد. باید توجه داشت که سیتی سابقه بسیار خوبی در جذب اسپانیایی ها دارد.

 

 

1511596

 

دیدگاه‌ها