کد خبر : 1696254 | 26 تیر 1399 ساعت 15:50 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ایکر کاسیاس در شب قهرمانی پورتو (عکس)

ایکر کاسیاس شب گذشته پس از 14 ماه پای به زمین چمن ورزشگاه دراگائو پورتو گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پورتو با پیروزی 2-0 بر اسپورتینگ لیسبون توانست برای بیست و نهمین بار قهرمان لیگ پرتغال شود. به فاصله دو هفته تا پایان فصل، آبی های بندر پورتو یک قهرمانی دیگر را جشن گرفتند.

در این جشن ایکر کاسیاس نیز شرکت کرد. گلر اسپانیایی که از 14 ماه پیش به دلیل حمله قلبی دیگر نتوانسته در میادین حاضر باشد، نامش در فهرست این فصل پورتو قرار داشت ولی پزشکان به وی اجازه شرکت در بازی ها را ندادند و او چندی پیش تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

با این حال کاسیاس پس از مسجل شدن قهرمانی وارد زمین شد و در کنار هم تیمی هایش، قهرمانی را جشن گرفت.

 

 

1511633

 

 

او در توصیف احساسش پس از قهرمانی پورتو گفت:« بسیار خوشحال و هیجان زده ام. دوست داشتم برای پورتو بازی می کردم ولی پزشکان اجازه ندادند. الان هم دوست دارم برای پورتو بازی کنم(با خنده) ولی پزشکان تردید دارند. در هر صورت فصل عجیبی بود که تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفت و پس از وقفه با وجود دشوار بودن شرایط و بازی های بدون تماشاگر، تیم توانست روند خوب خودش را حفظ کند و در نهایت به شایستگی قهرمانی را کسب کردیم.»

 

کاسیاس محبوبیت خاصی میان هوادران پورتو دارد و اخیرا کمپینی برای حضور یک دقیقه ای کاسیاس در ترکیب پورتو تشکیل داده اند تا به این ترتیب نام او نیز در فهرست تیم قهرمان به ثبت برسد.

 

 

1511634

دیدگاه‌ها