کد خبر : 1696367 | 27 تیر 1399 ساعت 01:35 | 34.8K بازدید | 9 دیدگاه

بارسا 1-2 اوساسونا: شکست و خداحافظ قهرمانی

بارسلونا در دیداری خانگی مقابل اوساسونا شکست خورد و به طور رسمی قهرمانی را به رئال مادرید واگذار کرد.

بارسا 1-2 اوساسونا: شکست و خداحافظ قهرمانی

گزارش "ورزش سه"، شاگردان کیکه ستین که امیدوار بودند رقابت قهرمانی را به هفته آخر بکشند، در دیدار امشب برابر اوساسونا حتی به یک تساوی هم نتوانستند به دست بیاورند و همین امشب جام را به رئالی‌ها واگذار کردند.

 

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد اما این اوساسونا بود که در دقیقه 6، این اوساسونا بود که می توانست با شوت آرانیز به گل برسد ولی تراشتگن در دو مرحله دروازه تیمش را نجات داد.

 

یک دقیقه بعد نوبت بارسا بود که توسط کلمنت لنگله صاحب یک موقعیت خوب شود ولی ضربه این مدافع فرانسوی هم راهی به چهارچوب دروازه پیدا نکرد.

 

 

1511808

 

 

در ادامه بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند ولی این اوساسونا بود که در دقیقه 16 به گل اول بازی رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که ارسال استوپینیان در محوطه جریمه به آرانیز رسید و او هم با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه تراشتگن فرستاد.

 

بعد از این گل، باز هم این بازیکنان اوساسونا بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 21 به گل دوم برسند اما ضربه مونکایولا از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت. دو دقیقه بعد مسی می توانست روی یک ضربه آزاد کار را به تساوی بکشد اما شوت تماشایی او به تیر دروازه اوساسونا برخورد کرد و به بیرون رفت.

 

بازی با حملات بارسا ادامه پیدا کرد اما تا دقیقه 32 طول کشید تا این تیم موقعیت دیگری روی دروازه حریف ایجاد کند. این بار هم روی یک ضربه آزاد بود که مسی فرصت گلزنی داشت اما ضربه او باز هم راهی به چهارچوب دروازه اوساسونا پیدا نکرد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول هر دو تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر به دست آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با برتری 1-0 اوساسونا به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم  هجومی آغاز کردند و در دقیقه 47، این بارسا بود که با گل برایثوایت به گل رسید اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. یک دقیقه بعد نوبت استوپینان بود که دروازه بارسا را تهدید کند اما او نیز موفق به گلزنی نشد.

 

پس از آن بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 54، مسی با یک حرکت دیدنی دو مدافع حریف را پشت سر گذاشت و از زاویه ای نه چندان مناسب ضربه اش را زد اما هررا با یک واکنش خوب، دروازه اوساسونا را نجات داد. دو دقیقه بعد، این بار روی حرکت خوب آنسو فاتی بود که مسی صاحب موقعیت شد اما ضربه او را آدریان بلوکه کرد.

 

 

در دقیقه 59 ستین با فرستادن لوئیس سوارز و ویدال به زمین، توان هجومی تیمش را بیشتر کرد و در دقیقهه 62، سرانجام بارسا به گل تساوی رسید. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه اوساسونا بود که مسی با یک شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

 

 

1511787

 

 

فشار حملات بارسا ادامه داشت و در دقیقه 68، روی پاس مسی، سوارز با یک ضربه والی تماشایی، دروازه اوساسونا را باز کرد اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد تا اینکه در دقیقه 77، اوساسونا 10 نفره شد. داور ابدا انریک گایه‌گو را به دلیل ضربه زدن با آرنج به لنگله با کارت زرد جریمه کرد اما بعد از بازبینی صحنه، به او کارت قرمز نشان داد.

 

بارسا از برتری نفری اش استفاده کرد و در دقایق پایانی حملات بیشتری روی دروازه اوساسونا داشت اما نتوانست از فرصت هایش استفاده کند. در مقابل این اوساسونا بود که در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل برتری رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که توپ با ارسال دقیق کیکه بارخا در مقابل دروازه به روبرتو تورس رسید و هم در موقعیت تک به تک با تراشتگن، کار را تمام کرد.

 

 

 

1511816

 

 

در آخرین ثانیه های بازی، باز هم روی پاس مسی، سوارز صاحب موقعیت شد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و در نهایت بازی با برتری 2-1 اوساسونا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها